مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: خانواده‌های ایتامی که مسکن ایمن ندارند تا پایان سال آینده صاحب خانه می‌شوند.

 ایتام گلستانی فاقد مسکن صاحب خانه می‌شوند

به گزارش گلستان 24 ؛ اسکندر اسکندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تأمین مسکن یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از مددجویان است.

وی با بیان اینکه بیش از 72 هزار خانوار گلستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، گفت: از این تعداد بیش از 14 هزار مددجو فاقد مسکن هستند که نیمی از آنان در شهرها و نیمی دیگر در مناطق روستایی سکونت دارند.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان با اشاره به تأمین مسکن مددجویان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 22 میلیارد تومان برای خرید، ساخت و یا تعمیر منازل مسکونی ویژه مددجویان هزینه شده است

وی با اشاره به اینکه 400 خانواده ایتام در استان نیازمند تأمین مسکن هستند، بیان داشت: براساس دستورالعملی که اخیراً ابلاغ شده است، تمامی خانواده‌های ایتام نیز تا پایان سال 98 صاحب خانه خواهند شد.

اسکندری اضافه کرد: براساس تفاهمنامه با استانداری و سپاه نینوا تا پایان سال آینده 2 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان احداث و تحویل می‌شود.

وی همچنین اظهارداشت: اداره کل راه و شهرسازی استان قرار است 800 واحد مسکن مهر نیمه تمام را در گرگان و شهرهای دیگر استان در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دهد تا پس از تکمیل، این واحدها به مددجویان فاقد مسکن تحویل داده شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار