همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور نخبگان بسیجی شهرستان گرگان و سخنرانی دکتر صفارهرندی برگزارشد.


همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سپاه گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی دکتر صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وبا حضور نخبگان بسیجی شهرستان گرگان در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزارشد.

در این همایش محمدحسین صفارهرندی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای بیانیه گام دوم انقلاب زحمت کشیدند و یک ماه در خصوص آن تأمل وبرای تدوین و نگارش بیانه چهار روز وقت گذاشتند و برخلاف یک قضاوت غیرمنصفانه که برخی از داوران عجول نسبت به بیانیه داشتند و خواستند آن را معمولی و تکراری نشان دهند، برای کلمه به کلمه اش تأمل و تفکر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این بیانیه به بخشی از ناکامی‌های انقلاب اشاره شده است گفت:: اگر تمرکز را بر ناکامی‌ها بگذاریم این جفاست، برخی از روزنامه‌ها تیتر زدند که انقلاب حاضر به جبران اشتباهات خودش است ام این طور نیست هرجا از دلیل اولیه انقلاب فاصله گرفتیم ناکامی‌ها به سراغمان آمد.

صفارهرندی اذعان کرد: اقتصادی که این همه برایش عزا گرفتیم رتبه ۱۸ را در جهان دارد و در قدرت نظامی رتبه سیزدهم دنیا ودر قدرت دفاعی هفتم و در نانوتکنولوژی رتبه هفت و در شاخص توسعه نیروی انسانی رتبه نخست را در دنیا داریم این یعنی جمهوری اسلامی با روحیه انقلابی در حال پیشرفت است.

عضومجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین بیان کرد:نباید فقط اهداف و خواسته‌ها را در مادیات جستجو کرد درست است در جا‌هایی که به متن آموزه‌های دینی خود عمل کردیم کامیابی‌های مادی ما هم بیشتر بوده است، اما هدف ما بالاتر است.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی که بیشتر به سوء مدیریت داخلی برمیگردد اشاره کرد و گفت: عده‌ای همه تقصیر‌ها را به گردن دولت‌های قبل می‌انداختند، همان‌هایی که میگفتند مشکلات اقتصادی ریشه داخلی دارد امروز وقتی عهده دار مسئولیت شده اند بند ناف اقتصاد را به معاهدات بین المللی همچون FATA گرده زده اند با اینکه خوب میدانند که ریشه مشکلات اقتصادی در ضعف مدیریت داخلی است.

صفارهرندی در پایان خاطر نشان کرد:در سال ۹۸ مردم نباید در انتخابات شتاب زده عمل کنند بلکه باید دقت کنند تا افرادی به مجلس راه پیدا کنند که از هر نظر صلاحیت لازم را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار