انقلاب فرهنگی ائمه جمعه کشور؛

مجموعه شوراها و نهادهای فرهنگی انقلابی متاسفانه نرم افزارشان به خطرناک ترین نو ویروس یعنی دیوان سالاری مفرط آلوده شده است که ویژگی بارز آنها به یک معنی انفعال و تعطیلی سیستم قرارگاهی آنان است. در چنین شرایطی تحت هدایت قرارگاه مرکزی ولایت امر و امامت امت ؛ نخبگان انقلابی مخاطب اصلی " آتش به اختیار تمیز " ولی امر قرار می گیرند.

نخبگان انقلابی به نهضت عظیم امید و اعتماد بپیوندند

 به گزارش گلستان 24 ؛‌ قریب ۴دهه است که انقلاب فرهنگی را در حصار دیوان سالارانه شورای عالی انقلاب فرهنگی محدود کردیم و از جلسات و مصوبات آن انتظار انقلاب در حوزه فرهنگی کشور داشتیم و داریم.

این موضوع وقتی بغرنج تر می شود که جایگاه عالی قانونی این مرجع سیاست گذار در حوزه فرهنگی به میل و سلیقه روسای جمهور وقت تنزل داده می شود و در مواردی حتی فعالیت های آن عملا معلق و تعطیل می گردد.

این واقعیت ها نیز در مورد دیگر نهادهای فرهنگی کشور _ که بنحوی از انحاء فعالیت های آنان متکی به اعتبارات سالانه دولتی و تخصیص آن است_ صادق است.

در واقع مجموعه شوراها و نهادهای فرهنگی انقلابی متاسفانه نرم افزارشان به خطرناک ترین نو ویروس یعنی دیوان سالاری مفرط آلوده شده است که ویژگی بارز آنها به یک معنی انفعال و تعطیلی سیستم قرارگاهی آنان است.

در چنین شرایطی تحت هدایت قرارگاه مرکزی ولایت امر و امامت امت ؛ نخبگان انقلابی مخاطب اصلی " آتش به اختیار تمیز " ولی امر قرار می گیرند.

در چند هفته اخیر بالاخص پس از #تحول در مدیریت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ،از یک سو ، و عملکرد غیرقابل دفاع بعضی از مسئولین کشوری و استان ها که بطور خاص به #امید_و_اعتماد مردم ضربه جدی وارد کرده بود، از سوی دیگر ، شاهد #نهضتی به پرچمداری #ائمه_جمعه‌ بعض استان ها و شهرهای کشور هستیم که با اقتدا به ولی امر مسلمین ، دست به کار شده اند که با کم کردن فاصله‌ها با مردم؛ #امید_و_اعتماد واقعی را در میان ملت احیا و تقویت کنند.

ارزیابی اولیه بعض استان ها و شهرهای کشور در این ارتباط مبین شکل گیری موجی فراگیر از این نهضت و به تعبیری #انقلاب_فرهنگی_ائمه_جمعه انقلابی کشور است که هر روز بر گستره و عمق آن افزوده می شود و لایه لایه های اجتماعی مردمی آن را در فضای واقعی و مجازی تحت الشعاع خود قرار داده و می دهد.

این نهضت خودجوش با اضلاع سه گانه مردمی آن یعنی ائمه جمعه انقلابی، نیروهای انقلاب اسلامی و رسانه های آن در حال راهبری این انقلاب عظیم فرهنگی مردم پایه هستند و برای بسط و گسترش این نهضت لازم است؛ دیگر نخبگان مردمی شامل امامان مساجد ،مدیران حوزه های انقلابی و مدرسین آنها ،دانشگاهیان متعهد و انقلابی و دیگر اقشار اثرگذار نیز به این نهضت عظیم #امید_و_اعتماد بپیوندند. ان شاءالله

 

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار