معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که وظیفه رسانه برملا و آشکار کردن حقیقت است، تصریح کرد: آرمان بخشیدن به جوانان از کارهای رسانه است.

رسانه ها در آرمان بخشیدن به جوانان نقش پررنگی دارد

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام حریزاوی بعدازظهر پنجشنبه در اختتامیه جشنواره چله انقلاب اظهار کرد: بیانه گام دوم انقلاب مانند یک تز دکتری حتی از آن هم بالاتر است؛ هفت گام در این بیانیه آمده که بدون اقداماتی که نسل قبل انجام داده اند نمی توان آن را ادامه داد.

حریزاوی ادامه داد: این بیانیه نسبت به مسأله تمدن سازی روح حاکم بر جامعه است و جامعه شناسی، انسان شناسی و غیره را تبیین کرده است.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب ما جهان دو قطبی بود و با آمدن انقلاب اسلامی جهان سه قطبی شد ولی انقلاب دوباره جهان را دو قطبی کرد و در آینده نزدیک جهان یک قطبی خواهد شد.

حریزاوی با بیان این که وظیفه رسانه برملا و آشکار کردن حقیقت است، تصریح کرد: آرمان بخشیدن به جوانان از کارهای رسانه است و رسانه می تواند جوانان را شایسته و یا آن ها را بی خاصیت کند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید تمامی مسئولان با هر گرایش سیاسی دور یک میز جمع شده و در این رابطه چاره جویی کنند.

حریزاوی تأکید کرد: باید به جوانان حس از بین رفتن تمدن غرب را توضیح داد و آن ها را برای تمدن اصیل اسلامی آماده کنیم.

وی با اشاره به پژوهشی که در تهران انجام شده، گفت: ۹۸ درصد مردم تهران براساس نتایج این پژوهش معتقد هستند که قرآن بر پیامبر نازل شده و هیچ تغییری در آن روی نداده است.

حریزاوی ادامه داد: اقدامات خوبی در زمینه سبک زندگی صورت گرفته ولی تمام کننده نیست، سیره بخشی از سبک زندگی است که با الگوگیری و مبانی اعتقادی خود را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی یک زیست بوم بوده که در آن اطلاعات، ارتباطات، جغرافیا، اصالت، عادات و غیره نقش دارند و یک پدیده میان رشته ای است.

حریزاوی تأکید کرد: باید سبک زندگی را با رویکردهای اسلامی مانند سبک زندگی تربیتی، سبک زندگی فرهنگی، سبک زندگی توحیدی، سبک زندگی جهادی، سبک زندگی انقلابی، سبک زندگی تمدنی و غیره گره زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار