مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت::در سفر دولت به استان گلستان ۲۸۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های راه سازی به تصویب رسید.


اعتبار۲۸۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های راه سازی گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛حسین محبوبی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در سفر دولت به استان گلستان ۲۸۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی به تصویب رسید.

وی افزود: ۲۰ میلیارد تومان برای محور بندرترکمن به کردکوی و ۳۰ میلیارد تومان نیز برای جاده آزادشهر به شاهرود (خوش‌ییلاق) مصوب شده که در دو سال آینده به استان اختصاص پیدا خواهد کرد.

محبوبی همچنین در خصوص تکمیل کمربندی گرگان گفت: برای تکمیل این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که با اختصاص این اعتبار، کمربندی گرگان نیز به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل بزرگراه نوکنده ـ. آشخانه نیز مصوب شده است.

وی در خصوص ایمن‌سازی دوربرگردان‌های ناایمن که طرح‌های مصوب استان در سفر هیئت دولت دولت بود اشاره کرد و گفت: برای ایمن‌سازی ۲۰ دوربرگردان پُرتصادف و ناایمن استان مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

محبوبی گفت: برای تکمیل جاده گنبدکاووس- اینچه‌برون، ۱۰ میلیارد تومان، برای جاده کلاله به مراوه‌تپه ۱۰ میلیارد تومان و برای راه‌های روستایی در شهرستان‌های گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه نیز اعتبارات مناسبی پیش‌بینی شده است که در دو سال آینده به استان اختصاص می‌یابد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار