مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: امسال ساخت ۶ هزار و ۷۹۲ واحد مسکونی در طرح باز آفرینی شهری سهم استان گلستان است که باید با مشارکت دولت و انبوه‌سازان اجرایی شود.

 ۶۷۹۲ واحد مسکونی در طرح بازآفرینی شهری در گلستان احداث می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛حسین محبوبی ظهر دیروز در دیدار با هیئت مدیره جدید انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان اظهارداشت: با اجرای طرح بازآفرینی شهری در استان گلستان، صنعت ساختمان رونق می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با اجرای طرح باز آفرینی شهری در شهرهای استان علاوه بر انتفاع همه اقشار مردمی و صنعت‌های وابسته ساختمان، شاهد رونق اقتصادای و رشد اشتغالزایی در استان خواهیم بود.

محبوبی اظهار کرد: وجود مجموعه‌های متخصص در حوزه ساخت وساز مسکن در استان بسیار سودمند است و جا دارد براساس قوانین موجود و ارائه پیشنهادها و برنامه‌ریزی دراین بخش نقش بیشتری داشته باشند.

وی به طرح بازآفرینی شهری در محدوده بافت فرسوده شهرهای استان اشاره کرد و افزود: بازآفرینی شهری از مقوله‌های مهمی است که انجمن انبوه‌سازان و سرمایه‌گذران در بخش مسکن می‌توانند در آن نقش اساسی داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار کرد: در سال‌جاری 6 هزار و 792 واحد ساخت مسکن در طرح بازآفرینی شهری سهم استان است که انتظار می‌رود با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط دولت، انبوه‌سازان دراین طرح شرکت داشته باشند.

اعضای هیئت مدیر انجمن انبوه‌سازان استان گلستان نیز در این جلسه خواستار تسریع در صدور پروانه مدیریت، زمان پاسخ‌گویی درخواست‌ها در کمیسیون ماده 5 و سازمان نظام مهندسی استان شدند و برای حضور و سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار