سرپرست استانداری گلستان:

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به لایروبی گرگانرود گفت: ارسال امکانات، آذوقه، دارو و کمکی به مردم منطقه سیل‌زده اولویت جدی است، تمام تلاش ما این است که آرامش مردم را حفظ کنیم و خسارت جانی در منطقه نداشته باشیم.

لایروبی گرگانرود و ارسال امکانات به منطقه سیل‌زده اولویت جدی است

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری فارس،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی امشب در جلسه ستاد فرهنگی منطقه سیل‌زده شهرستان گمیشان که با حضور سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات کشور برگزار شد، اظهار کرد: مسیر جنوب گمیشان که گرگانرود به دریا منتهی می‌شود به دلیل رسوب گذاری شدید رودخانه و دریا دبی رودخانه بیش از ۱۲۰ متر مکعب بر ثانیه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه طی سه الی چهار روز گذشته در حال لایروبی هستیم، تصریح کرد: تلاش داریم هرچه سریعتر دبی آب در این مسیر افزایش یابد.

سرپرست استانداری گلستان ارسال امکانات، آذوقه، دارو و کمکی به مردم منطقه سیل‌زده را اولویتی مهم خواند و افزود: تمام تلاش ما این است که آرامش مردم را حفظ کنیم و خسارت جانی در منطقه نداشته باشیم.

غروای بیان کرد: جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و رحمانی فضلی وزیر کشور در تماس‌هایی جداگانه مصیبت وارده و جان باختن ۶ نفر از عزیزان استان را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار