وزیر کشور:

وزیر کشور با بیان اینکه حفظ آرامش مردم سیل زده در اولویت قرار دارد، گفت: خسارت های ناشی از سیل به صنایع و بخش های مختلف باید سریع تر بررسی شود.

حفظ آرامش مردم در اولویت قرار دارد/بررسی سریع خسارت ناشی از سیل

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین تصمیمات گرفته شده مربوط به امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار کرد: در جلساتی که امروز برگزار شد اولویت‌ها را مشخص کردیم و قرار بر این شد آرام‌سازی مردم، خدمات‌رسانی به موقع و رفع نگرانی از مردم در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: برای این کار باید در حوزه اطلاع‌رسانی دقیق عمل شود و دستگاه‌های اجرایی هم به وظایف خود عمل کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه در تأمین اقلام موردنیاز برای سیل‌زدگان مشکلی نداریم، افزود: باید در توزیع دقت کنیم تا کمک‌ها به همه جا برسد.

رحمانی فضلی تخلیه آب از مناطق، لایروبی رودخانه در مصب و بازکردن مجاری جدید برای هدایت آب به سمت دریا را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسات عنوان کرد و گفت: ارزیابی خسارت‌ها در منطقه باید با سرعت انجام شود تا پس از تخلیه آب و خدمات‌رسانی مناسب کار بازسازی با سرعت و قوت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به  خسارت های ناشی از وقوع سیل به کشاورزان، دامداران و صنایع اظهار کرد: این خسارت ها باید هرچه سریع‌تر بررسی شده تا در ستاد بحران کشور برای حل آنها تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار