مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محورهای گردشگری و تفریحی هستیم و محدودیت ترافیکی در محورهای خواجه‌نفس-گمیشان، گرگان-آق قلا و گمیشان- آق‌قلا برقرار است.

 ترافیک سنگین در محورهای گردشگری گلستان؛ محدودیت ترافیکی در برخی محورها

به گزارش گلستان 24 ؛ مهدی میقانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت راه‌های استان گلستان اظهارداشت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محورهای گردشگری و تفریحی هستیم و در بقیه محورها تردد عادی و روان در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان افزود: برخی از محورهای مواصلاتی استان گلستان به علت نبود ایمنی کافی و شرایط نامساعد مسدود است.

میقانی گفت: محورهای آزادشهر-شاهرود(محور خوش ییلاق)، بندرترکمن-یساقی، آق قلا-اینچه برون، آق قلا سه راهی عطا آباد، آق قلا-گنبد و گنبدکاووس-کلاله همچنان مسدود است.

وی افزود: با توجه به احداث پل‌های موقت با تلاش‌های راهداران و نیروهای سپاه و ارتش در محورهای گرگان-آق قلا، خواجه نفس-گمیشان، گمیشان- آق قلا تردد تنها برای خودروهای راهداری، امدادرسان و محلی برقرار است.

میقانی اظهار کرد: همچنین یک‌باند محور خواجه نفس-گمیشان در ساعات زوج مسیر از خواجه نفس به گمیشان و در ساعات فرد از مسیر گمیشان به خواجه نفس تردد برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اظهار داشت: همه رانندگان و مسافران قبل از سفر در تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌های استان از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار