مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ۱۶ هزار جلد کتاب درسی ویژه دانش‌آموزان سیل‌زده به گلستان رسید که در مناطق سیل‌زده توزیع می‌شود.


۱۶ هزار جلد کتاب درسی ویژه دانش‌آموزان سیل‌زده گلستان توزیع می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ احسان گوهری‌راد پیش از ظهر امروز در حاشیه رسیدن محموله‌های کتب درسی به مناطق سیل‌زده گفت: امروز ۱۴ فروردین ماه ۹۸ نخستین محموله کتب درسی ویژه دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده به استان گلستان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: ۱۶ هزار و ۱۳۵ جلد کتاب درسی دوره متوسطه اول و دوم با ارزش ۴۵۸ میلیون و ۶۹۵ هزار ریال ویژه دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده به استان گلستان ارسال شده است.

وی با اشاره به این که در روز شنبه ۱۷ فروردین ماه ۹۸ همه مدارس استان، در همه دوره‌ها بازگشایی می‌شود، گفت: پیرو تاکید وزیر آموزش و پرورش و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش می‌شود تا همه مدارس مناطق سیل‌زده شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان در روز شنبه ۱۷ فروردین ماه ۹۸ دایر باشد و کتب ارسالی نیز در همان روز در بین دانش‌آموزان این مناطق توزیع شود.

گوهری‌راد افزود: علاوه بر آبگرفتگی مدارس خسارت‌هایی به تاسیسات و تجهیزات مدارس استان گلستان نیز وارد شده است. ۳۰۸ مدرسه استان براثر سیل دچار خسارت شدند که بر اساس برآورد اولیه خسارت آن‌ها ۲۶۰ میلیارد تومان است.

بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز دیروز از مدارس سیل زده استان گلستان بازدید و دستور‌های لازم برای بازسازی این مدارس و برقراری کلاس‌ها از ۱۷ فروردین را داد.

 
منبع: تسنیم
 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار