به همت انجمن دوست داران کتاب صورت گرفت

به همت انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس و با کمک خیرین و نیکوکاران 50 بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان سیل‌زده این شهرستان اهدا شد.

اهدای 50 بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان سیل‌زده گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری فارس،وقوع سیل و حوادث طبیعی این چنین همواره در افکار و اذهان عمومی و به ویژه در رسانه‌ها با بررسی آماری وضعیت خرابی‌های منازل، معابر، اماکن خصوصی و دولتی و نهایتا زیرساخت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و عموما جنبه‌های جزئی‌تر اما مهمی همچون آموزش و پرورش و به ویژه دانش آموزان که آینده‌سازان کشور هستند به فراموشی سپرده می‌شوند.

دانش آموزانی که هم در بُعد از دست دادن لوازم تحصیل، کتب درسی و ... دچار مشکل و نگرانی بوده و هم با توجه به رویت خرابی و مشکلات اندوهبار سیل با شرایط روانی نامساعدی وارد فضای آموزشی و تحصیلی می‌شوند.

از این رو انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس که در سال‌های گذشته نیز در راستای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و بسیاری از برهه‌های دیگر برای کمک به دانش‌آموزان آسیب‌دیده اقدام به راه‌اندازی پویش‌های متعددی کرده بود، این بار با راه‌اندازی پویشی مردمی برای کمک به دانش آموزان سیل‌زده شهرستان گنبدکاووس کمک‌های مردمی و به ویژه خیرین را برای تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر قدمی هر چند کوچک اما ارزشمند در این راستا برداشت.

انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس با کمک و مهربانی خیرین و نیکوکاران این شهرستان 50 بسته لوازم‌التحریر را برای کاهش آلام و مشکلات سیل‌زدگان و همچنین افزایش انگیزه دانش آموزان آسیب دیده برای ادامه تحصیل در سال جاری بدون مشکل تهیه و به این عزیزان اهدا کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار