مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به فعالیت ۲۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در مسیرهای سیل‌زده استان، گفت:۵ محور آسیب دیده بر اثر سیلاب و رانش زمین و ریزش کوه مسدود شده بود به صورت موقت برای تردد خودروهای راهداری، امدادرسانی و محلی بازگشایی شده است.

 بازگشایی ۵ محور برای تردد خودروهای راهداری، امدادرسانی و محلی در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین محبوبی  در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت راه های استان اظهارداشت:  در حال حاضر 24 اکیپ راهداری، 24 دستگاه ماشین‌آلات پیمانکاران و در مجموع 712 دستگاه ماشین‌آلات متعلق به راه و شهرسازی و سایر ارگان‌های دولتی و نظامی در منطقه مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار کرد: درحال حاضر محورهای آزادشهر به شاهرود و گرگان به شاهرود برای ترافیک محلی، امدادی و بین شهری باز است اما به علت ریزش و رانش‌های مکرر هنوز به صورت رسمی باز اعلام نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تأکید براینکه محور آق‌قلا به مرز اینچه‌برون همچنان درگیر آبگرفتی بوده و بسته است، گفت: در این منطقه برخی از نقاط شکافته شده و هنوز لوله‌گذاری نشده و به همین علت امکان تردد از این محور همچنان غیرممکن است.

وی ادامه داد: سه‌راهی یساقی به بندر ترکمن نیز به دلیل وجود آب بر روی پل و جاده هنوز بسته بوده و امکان تردد در آن وجود ندارد.

به گفته وی دیگر محورهای آق قلا به سه‌راهی عطاآباد، آق قلا به گنبدکاووس و گنبدکاووس به کلاله نیز در استان همچنان مسدود بوده و با توجه به احداث پل‌های موقت با تلاش‌های راهداران و برادران سپاه و ارتش در محورهای گرگان – آق‌قلا، خواجه نفس – گمیشان، گمیشان – آق‌قلا تردد تنها برای خودروهای راهداری، امدادرسانی و محلی برقرار است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تأکید کرد: محور یک باند خواجه‌نفس- گمیشان در ساعات زوج مسیر از خواجه‌نفس به گمیشان و در ساعات فرد از مسیر گمیشان به خواجه‌نفس تردد برقرار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از فعالیت 220 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در مسیرهای سیل‌زده استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 24 اکیپ راهداری، 24 دستگاه ماشین‌آلات پیمانکاران و 712 دستگاه ماسین‌آلات متعلق به ارگان‌های دولتی و نظامی در منطقه مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار