معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان گلستان از واکسن رایگان 61 هزار دام سنگین و سبک در مناطق سیل‌زده استان خبر داد و گفت: 9 هزار دام سنگین و 52 هزار دام سبک را در مناطق سیل‌زده استان گلستان به صورت رایگان واکسن زدیم.

واکسن رایگان 61 هزار دام سنگین و سبک در مناطق سیل‌زده گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدحسین مسلمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تا این لحظه 9 هزار دام سنگین و 52 هزار دام سبک را در مناطق سیل‌زده استان گلستان به صورت رایگان واکسن زدیم.

وی تصریح کرد: مرغداری‌هایی نیز در مناطق سیل‌زده استان گلستان درگیر سیل شدند و تلفات در این زمینه زیاد داشتیم که لاشه این حیوانات را دفن بهداشتی کردیم.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان گلستان ابراز کرد: در منطقه آق‌قلا که دو الی سه روزی است که خوشبختانه حجم آب فروکش کرده است مشغول گندزدایی، ضدعفونی و دفن بهداشتی لاشه‌های حیوانات هستیم.

مسلمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که در شهرستان آق‌قلا وجود دارد و حجم آبگرفتگی در برخی از معابر این شهرستان همچنان باقی است و در صورتی که شهروندان با مشاهده لاشه‌های حیوانات با سامانه تلفنی 1512 تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت نسبت به دفن بهداشتی آن اقدام شود.

 

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار