رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت:در حال حاضر روند امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور به نحو احسن در حال انجام است.


بازاریان بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهدا کردند

به گزارش گلستان 24 ؛ ،غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس سازمان بسیج اصناف کشور درباره روند امدادرسانی به مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری بازاریان و اعضای اتاق اصناف کشور، کمک های نقدی و غیر  نقدی به مردم سیل زده ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص اقلام مورد نیاز بررسی های زیادی انجام شده است، افزود: قرار شد هر بازاری یک کالای اساسی را در راستای کمک رسانی به مردم تهیه کند تا انشالله در این زمینه به شعاعی که فرمانده محترم بسیج کشور در نظر دارند برسیم.

حسن پور گفت:گزارش های به دست آمده از امداد رسانی در مناطق سیل زده، بسیار امیدوار کننده و مسرت بخش است.

وی در جواب به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا روند امدادرسانی در همه ی مناطق کشور با همین شعاع و اهداف مورد نظر گلستان انجام می شود بیان کرد: علاوه بر استان های گلستان و خوزستان،استان ایلام و بخشی از استان خراسان شمالی به دلیل سیلاب های  اخیر و بارش شدید باران دچار خسارت شدند .ما با کمک مردم عزیز کشور ،بازاریان و کسبه در این مناطق نیز تا حدامکان به یاری و کمک هم وطنانمان می پردازیم.

وی افزود: برخی از بازاریان در اصناف مختلف به تهیه و توزیع اقلام فرهنگی مورد نیاز مردم پرداخته اند.اقلامی مانند اسباب بازی و .. که موجب  شادی کودکان و نوجوانان می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: مردم و خیرین با خیال راحت می توانند در مراحل تهیه و توزیع اقلام کمکی در صحنه حضور داشته باشند تا با خیال راحت هزینه کنند.

وی گفت:حال و هوای این روز‌ها، یادآور روز‌های دفاع مقدس است، روز‌هایی که مردم با دل و جان برای رفاه حال هم نوعان خود تلاش می‌کردند.

حسن پور افزود:طبق برآور‌دهای هفته گذشته، بازاریان بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهدا کردند که تا هفته گذشته این مبلغ ۲ برابر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در جلسه‌ای که روز ۴ شنبه با همکاران خود در خوزستان خواهیم داشت، روند امدادرسانی را بررسی و گزارش خواهیم داد.

وی ادامه داد: در مراحل کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده، بین گروه‌های مختلف اصناف تقسیم کردیم تا مراحل امدادرسانی سرعت بیشتری پیدا کند.

حسنپور گفت:کاروان‌های امداد رسان استان و شهر‌های مختلفی در این راه به ما ملحق شدند.

وی بیان کرد:امیدواریم تلاش‌های قابل تحسین صداوسیما در نمایش امدادرسانی مردم به مناطق سیل زده، موجب اعتماد بیش از پیش مردم شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار