مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گفت: تاکنون بیش یک‌هزار و ۳۵۲ گروه جهادی با بکارگیری بیش از ۲۰ هزار نفر در عرصه‌های مختلف در سطح استان به مردم سیل‌زده استان کمک می‌کنند.

 ۱۳۵۲ گروه جهادی در مناطق سیل‌زده استان گلستان فعالیت می‌کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ سرهنگ حسن ملک‌حسینی  در جمع خبرنگاران درباره خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده اظهار داشت: از ابتدای حضور نیروهای مسلح در مناطق سیل زده ما چند مرحله از خدمت‌رسانی را پیاده‌سازی کردیم.که در مرحله نخست و اولویت بحث امداد و نجات بود که از گنبدکاووس آغاز شد و در نهایت به آق‌قلا و گمیشان  رسید و هنوزهم ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: همزمان با مرحله نخست (امداد رسانی و نجات جان مردم ) بحث خدمات‌رسانی در استان مانند اسکان موقت، تهیه و توزیع غذای گرم، تهیه البسه و پوشاک و پتو از کارهایی بود که به صورت گسترده و با بکارگیری افراد جهادی و کل پرسنل سپاه استان ادامه پیدا کرد.

ملک‌حسینی بیان کرد: اکنون 7 استان معین آذربایجان غربی، اصفهان، تهران بزرگ، همدان، سمنان، البرز و خراسان رضوی  را برای کمک‌رسانی درسطح استان سازماندهی و جانمایی و استقرار دادیم.

وی ادامه داد: موضوع بعدی تهیه و ارسال اقلام و کالاهایی بود که از سراسر استان ارسال شد و این کالاها به صورت جامع در کل استان توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار