بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما نباید از پیش خود را قهرمان بدانیم و باید گام به گام به سمت قهرمانی پیش برویم.

باید گام به گام به سمت قهرمانی برویم

به گزارش گلستان 24 ؛ امیر صدیقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان درباره میزان آمادگی خود و تیمش برای دیدار فینال برابر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، اظهار کرد: شاید برای هفت یا هشتمین بار است که فینال لیگ برتر بسکتبال را تجربه می‌کنم که بیشتر آن با تیم مهرام بوده است.

وی ادامه داد: خداروشکر شرایط تیم شهرداری گرگان برای فینال خیلی خوب است و بازیکنان با تمرکز کامل وارد بازی خواهند شد و تلاش خواهیم کرد برنده از این مسابقه خارج شویم.

بازیکن بسکتبال شهرداری گرگان با تقدیر از هواداران برای حضور در سالن مسابقه گفت: حضور هواداران انرژی بسیار خوبی را به بازیکنان می‌دهد و خیلی در بهبود عملکرد تیم تاثیر دارد.

صدیقی با تقدیر از هواداران بسکتبال شهرداری گرگان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه فینال امسال لیگ، تاکید کرد: ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما نباید از پیش خود را قهرمان بدانیم و باید گام به گام به سمت قهرمانی پیش برویم.

وی بیان کرد: سال گذشته که با مهرام به فینال رفتیم تفکر ما این بود که به طور قطع قهرمان خواهیم شد و متاسفانه در فینال شکست خوردیم و به این نتیجه رسیدم نباید به هیچ عنوان از پیش برنده خودمان را بدانیم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: هر نتیجه‌ای که تیم کسب می‌کند حاصل هماهنگی و تلاش تمام بازیکنان و کادر فنی است و امسال تیم شهرداری گرگان یک تیم واقعی است و می‌توانیم به جایگاه‌های بالا برسیم.

صدیقی بیان کرد: امیدوارم دو بازی در گرگان را پیروز شویم و جشن قهرمانی را با سه پیروزی پشت سر هم در آبادان برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/فارس

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار