در مراسمی با حضور فعالان دینی و فرهنگی شهرستان گرگان، از «بهرام مسعودی فر» به عنوان معلم پیشکسوت و بازنشسته فرهنگی تجلیل شد.

معلم پیشکسوت گرگانی تجلیل شد/ دعا برای چشیدن لذت معلمی

به گزارش گلستان 24 ؛ در مراسمی با حضور فعالان دینی و فرهنگی شهرستان گرگان، از «بهرام مسعودی فر» به عنوان معلم پیشکسوت و بازنشسته فرهنگی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه در مراسمی با حضور فعالان دینی و فرهنگی شهرستان گرگان، از «بهرام مسعودی فر» به عنوان معلم پیشکسوت و بازنشسته فرهنگی تجلیل شد. بهرام مسعودی فر، در رودبار شهرستان قزوین متولد شد. سال ۱۳۴۹ لیسانس علوم تربیتی خود را از دانشگاه ابوریحان بیرونی گرفت و سپس سال ۵۸ از دانشگاه علامه طباطبایی مدرک فوق لیسانس کسب کرد.

وی به عنوان آموزگار استخدام و به گلستان (مازندران سابق) آمد و فعالیت های فرهنگی خود را در شهرهایی مثل گرگان و آق قلا به عنوان مدیر مدرسه، مسئول تربیت معلم و غیره آغاز کرد.

.

او می گویدکه «در دو مقطع لذت وصف ناپذیری از کار خود بردم و خاطرات بسیاری دارم، یکی زمانی که معلم کم پایه در یک روستا بودم و دیگری زمانی که خدمتگزار مرکز تربیت معلم بودم.»

این بازنشسته فرهنگی که علاقه زیادی به کلاس درس داشت، یادآوری می کند: دو بار معاون آموزشی آموزش و پرورش گلستان بودم ولی هر دو بار تحمیلی و به اجبار بود.

مسعودی فر ادامه می دهد که «آموزش و پرورش بهشت ماست و دعا می کنم تا خداوند لذت معلمی را به شما بچشاند؛ من آن روز که به من گفتند بازنشسته هستی بسیار ناراحت شدم و یکی از بدترین روزهای من بود ولی شما قدر خودتان را بدانید.»

گفتنی است که ریاست مرکز تربیت معلم آق قلا، معاونت آموزش اداره آموزش و پرورش، مدرس روش تدریس فارسی دانشگاه فرهنگیان و معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی و غیره از جمله سوابق مسعوی فر است. وی همچنین در سال ۱۳۷۱ مدرس نمونه کشوری شد.

بهجت تربتی نژاد، مدیرآموزش وپرورش شهرستان گرگان؛ حجت الاسلام رحیمی نژاد، مسئول نمایندگی نهادولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان؛ سارامصدق، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گلستان از جمله مهمانان این مراسم بودند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار