مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با پیروزی دشوار اسپهبدان در والیبال و آغاز مسابقات گل کوچک محلات ادامه یافت.

پیروزی دشوار «اسپهبدان» در والیبال/ «گل کوچک» هم وارد میدان شد

به گزارش گلستان 24 ؛ چهارمین شب از رقابت های ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان شامگاه جمعه همزمان با چهارمین شب از ماه مبارک رمضان در رشته های والیبال و فوتسال مردان و بانوان پیگیری شد.

در شب دوم رقابت های فوتسال مردان ابتدا تیم «شهاب ایرانمهر» در ضربات پنالتی بر «شهدای نوده ملک» غلبه کرد و سپس «شهدای امام رضا» در ضربات پنالتی مغلوب «آراد پنجره ایرانیان» شد.

در بازی سوم «رسانه ورزش» با حساب پنج بر یک نتیجه را به «امیدهای اوزینه» واگذار کرد و در نهایت «پوشاک قرن ۲۱» سه بر یک از سد «اتحاد کردکوی» گذشت.

در ادامه این رقابت ها امشب (شنبه)، ابتدا «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با «تعویض روغن رضا» دیدار می کند و سپس «قنادی سیدین» به مصاف «اتحاد کردکوی» می رود. در بازی سوم «شهدای گمنام» و «توشن» رودرروی هم قرار می گیرند و در آخرین بازی «شهدای گرگان» با «علی کریم آبادی» دیدار می کند. این رقابت ها با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی گرگان در حال برگزاری است.

باز هم برد ۲۲ گله در فوتسال بانوان!

همچنین در ادامه رقابت های فوتسال بانوان، تیم «دهیاری نودیجه» ۵ بر یک از سد «نودیجه دو (تندر)» گذشت، «شهدای جلین» با دو گل مقابل «آذرخش» پیروز شد و «بهار» با نتیجه خیره کننده ۲۲ گل «نودیجه سه (رونیا)» را شکست داد. در آخرین بازی هم «علی آباد» با حساب ۶ بر یک بر «شهدای محمدآباد» غلبه کرد. این رقابت ها با حضور ۱۰ تیم در سالن قابوس در حال برگزاری است.

همچنین در شب نخست رقابت های گل کوچک، تیم های «پیرایش آرتا»، «شهید عسگری»، «فرسازه گستر»، «پیرایش نیمرخ» و «شهید خسروی» مقابل حریفان پیروز شدند و بازی تیم های «قطعات موبایل تیکسل» با «پروتئین احمدی» بدون گل مساوی شد. این رقابت ها با حضور ۳۶ تیم در قالب ۱۲ گروه سه تیمی در پارک شهر گرگان در حال برگزاری است.

بردهای دشوار «جوانان بهاران» و «اسپهبدان»

در شب پنجم رقابت های والیبال مردان، ابتدا از گروه چهارم تیم «جوانان بخش بهاران» در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ مقابل «شهدای توشن» پیروز شد. در بازی دیگر و از گروه سوم تیم «مدرسه والیبال اسپهبدان» با حساب دو بر یک بر «دیلایت گرگان» غلبه کرد. ست های اول و سوم را تیم اسپهبدان با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد و دیلایت ست دوم را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان رساند.

در ادامه این رقابت ها امشب (شنبه) از گروه دو «نوجوانان هیات والیبال» با «سرخ آبی» دیدار می کند. رقابت های والیبال مردان با حضور ۱۳ تیم در قالب یک گروه ۴ تیمی و سه گروه ۳ تیمی در سالن آزادی (خانه والیبال) برگزار می شود.

همچنین در شب سوم رقابت های والیبال بانوان، تیم «هیات والیبال گرگان» دو بر یک «هیراد» را شکست داد. «قابوس» در دو ست بر «مدرسه والیبال اسپهبدان» غلبه کرد و «هیوا» با حساب دو بر صفر «کانون سارا» را شکست داد. این رقابت ها با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه ۵ تیمی در سالن تختی گرگان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با شعار «شهر من، شهر انتظار» در ۲۹ رشته ورزشی آقایان، ۱۷ رشته ورزشی بانوان، ۱۶ رشته ورزشی ویژه محلات و پنج رشته ورزشی در بخش کودکان در ماه مبارک رمضان در محلات و اماکن ورزشی گرگان در حال برگزاری است.

مسابقات اصلی در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی و … در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان خواهد بود.

همچنین نخستین دوره «جام مولای عرشیان» ویژه ورزش محلات در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کبدی زمین خاکی، بدمینتون، دژبال، آمادگی جسمانی، ورزش معلولین و رشته‌های ورزشی ویژه کانون اصلاح و تربیت، مددجویان زندانی و حوزه‌های مقاومت سپاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار