معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان گلستان گفت: در حال حاضر مشکلی در پایداری جریان گاز مناطق بحران زده استان گلستان وجود ندارد.

 مشکلی در پایداری جریان گاز مناطق بحران‌زده گلستان وجود ندارد

به گزارش گلستان 24 ؛ خسرو موذنی در جمع خبرنگاران با اشاره به برقراری گاز در همه مناطق سیل زده استان اظهارداشت: در پی  وقوع  رانش‌های اخیر در استان گلستان در شهرستان‌های مینودشت و علی‌آبادکتول در حال حاضر گاز همه شهرها و روستاهای این مناطق وصل بوده و مشکلی در این‌باره نداریم.

وی افزود: بر اثر رانش زمین و آسیب وارده به شبکه  گاز در مسیر شهر دوزین مینودشت  و قطع گاز شهر دوزین و 21 روستای منطقه، با تلاش‌های انجام شده و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی جریان گاز آنها وصل شد.

موذنی تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز شاهد بروز رانش زمین در دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول بودیم که در این ارتباط گاز 3 روستای شهرستان قطع شد که اکیپ تعمیرات در منطقه حضور یافته و توانستند در کمتر از 48 ساعت این مشکل را نیز مرتفع کرده و دوباره جریان گاز را برقرار کنند.

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت: اگر تاکنون گاز مشترکان وصل نشده و یا مشکلی در تاسیسات گاز آنها به وجود آمده، می‌توانند با شماره تلفن 194 امداد گاز که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی درخواست هم استانی‌ها است، تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار