مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان اعلام کرد که این ستاد با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، تعداد ۴۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان این استان توزیع کرد که ۲۴ سری آن مربوط به شهرهای مختلف شرق گلستان است.

توزیع ۲۴ سری جهیزیه بین زوج های جوان شرق استان

به گزارش گلستان۲۴؛ محمد مهدی سلمان زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ارزش هر یک از این جهیزیه‌ها ۱۲۵ میلیون ریال است که ۱۰۰ میلیون ریال آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۲۵ میلیون ریال آن توسط اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تأمین شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع جهیزیه های توزیع شده ۲۴ سری در شهرهای گنبدکاووس، خان ببین، گالیکش و مینودشت در شرق گلستان و ۱۶ سری نیز بین زوج های جوان شهر گرگان بوده است.

وی افزود: توزیع جهیزیه‌ها در قالب اجرای طرح "هر مسجد یک خیریه (مسجد احسان) " و در راستای رویکرد ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به نیازمندان بویژه زوج‌های جوانی که قصد شروع زندگی مشترک را دارند، توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی انجام شد.

سلمان زاده اضافه کرد: هر سری جهیزیه ۱۴ قلم کالا شامل "یخچال و فریزر ۱۴ فوت، اجاق گاز پنج شعله، سرویس چینی ۵۲ پارچه، اتوی بخار، سرویس قابلمه هشت پارچه، سرویس قاشق و چنگال استیل ۹۲ پارچه، پتوی دو نفره، کالای خواب (تشک و بالش)، ساعت دیواری، جاروبرقی ۲۴۰۰ وات، تلویزیون ۲۴ اینچ، ماشین لباسشویی، فرش ۶ متری و کتری هفت لیتری استیل می‌باشد.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان، برنامه توزیع چهار هزار بسته لوازم خانگی بین سیل زدگان این استان را در دستور کار داشت که دو هزار بسته آن توزیع و بقیه نیز درمرحله تامین و توزیع است.

توزیع چهار هزار راس دام سبک بین سیل زدگان گلستان و تعهد ایجاد سه هزار شغل در این استان از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گلستان است.

نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری گلستان در هفت شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه واقع درشرق این استان سکونت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار