رئیس دادگاه انقلاب شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه تبلیغات مبارزه با مواد مخدر در سطح شهر دیده نمی‌شود، گفت: اما در مقابل تبلیغات سیگار و مواد دخانی به وفور در سطح شهر قابل مشاهده است.

انتقاد رئیس دادگاه انقلاب گنبدکاووس به تبلیغات گسترده سیگار در سطح شهر

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام تیموری صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه امروز فعالیت عطاری‌های غیرمجاز در سطح شهر بسیار نگران کننده است، اظهار کرد: متاسفانه اقدامات غیرمجاز این عطاری‌ها از عرضه قرص‌های غیرمجاز، روانگردان‌ها و مواد مخدر به دخالت در امور پزشکی نیز کشیده شده است.

وی با بیان اینکه دخالت در امور پزشکی می‌تواند عواقب بسیار خطرناکی برای سلامت مردم داشته باشد، افزود: متاسفانه اگر برخورد قاطع و مقتدرانه‌ای در برابر این عطاری‌ها نداشته باشیم در آینده مردم با مشکلات جدی رو به رو خواهند شد.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس با انتقاد شدید از گسترش فروش مواد دخانی در سطح شهر به ویژه خیابان‌های اصلی شهر، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سطح شهر تبلیغاتی از مبارزه با مواد مخدر در طی سال دیده نمی‌شود اما به راحتی برخی تبلیغات مواد دخانی و به ویژه سیگار را به وفور در سطح شهر انجام می‌دهند.

تیموری با تقدیر از تلاش‌های ادارات و نهادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و انتظامی در مبارزه با مواد مخدر، گفت: امیدواریم با افزایش این تلاش‌ها شاهد کاهش بیش از پیش عرضه و استعمال مواد مخدر بوده و بتوانیم جوانان خود را از این بلای خانمانسوز حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/فارس

انتهای پیام/83014

 

ارسال نظر

آخرین اخبار