مصاحبه فرزند هاشم مهیمنی با رسانه های روباه پیر(انگلیس) مطلب زیادی را برای مردم استان آشکار کرده است.

فرزند استاندار سابق گلستان خوراک رسانه های معاند را تامین می کند/مردم متوجه وابستگی برخی ازسیاسیون شده اند

به گزارش گلستان24؛در چند روز اخیر شاهد تجمع چند دانشجو که به نام آزادی بیان در دانشگاه تهران به مقابله با قانون پرداختند بودیم و بعد آن نیز رسانه های زنجیره ای غربی ها با مانور دادن بر روی این موضوع در پی آن بودند تا از آن برای متشنج کردن جو در کشور سوء استفاده کنند.

بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی نیز با دعوت از محسن مهیمنی فرزند استاندار سابق و بومی استان گلستان به عنوان یک فعال دانشجویی،در پی این بود تا آب و تاب این موضوع را با این گفت وگو بیشتر کند.

محسن مهیمنی فرزند هاشم مهیمنی استاندار  بومی دولت اصلاحات بوده و جای سوال است که چرا فرزند استاندارسابق استان گلستان با رسانه هایی که مدام برعلیه ملت ایران در حال تبلیغ هستند،مصاحبه کرده است؟

انگلیسی که هم اکنون ضمن همراهی با تحریم های گسترده آمریکا خود مسبب خیلی از مشکلات کشور  است،در حال حاضر با استفاده از ایرانی هایی که به کشور های خارجی  وابسته شده اند به فعالیت های ضد ایرانی خود ادامه می دهد.

این مصاحبه با شبکه بی بی سی خیلی چیز ها را برای مردم استان گلستان روشن کرد و مردم متوجه شده اند که در گذشته چگونه از برخی سیاسیون که فرزندان آنها در خارج کشور، زندگی های مرفع دارند و با شبکه های ضد انقلاب  همکاری می کنند،بازی خورده اند.

 

photo_2019-05-15_12-06-03

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    لکه ننگ گلستان شده

آخرین اخبار