رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از کسب 12مدال طلا، نقره و برنز توسط دانش‌آموزان ورزشکار این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

کسب 12 مدال کشوری توسط دانش‌آموزان ورزشکار گنبدی

به گزارش گلستان 24 : کمال‌الدین نظرنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در گنبدکاووس با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر آموزش و پرورش تمرکز ویژه‌ای بر فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی داشته است، اظهار کرد: بر اساس آنچه رسالت آموزش و پرورش است در کنار علم‌آموزی به دانش‌آموزان فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و حتی اجتماعی نیز در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به محض پذیرفتن مسوولیت اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس توسعه فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی را به عنوان یک اولویت به همکاران ابلاغ کردم، افزود: بنده معتقد هستم توسعه این فعالیت‌ها هم به رشد چند وجهی و غیرکاریکاتوری دانش آموزان کمک کرده و هم می‌تواند زمینه رشد علمی و تحصیلی آنها را نیز فراهم کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه پس از موفقیت‌های بسیار خوب دانش‌آموزان گنبدی در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و هنری در سال جاری این بار در بخش ورزشی نیز افتخارات خوبی کسب کردیم، خاطرنشان کرد: در مسابقات مرحله کشوری رشته‌های مختلف ورزشی دانش آموزان مدارس کشور موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شده‌ایم.

نظرنژاد از کسب دو مدال طلا توسط «محمد امین قره» در دو رشته دو 110 متر با مانع و پرش طول در مسابقات دو و میدانی دانش آموزان مقطع متوسطه اول کشور خبر داد و گفت: «فرید قرنجیک» نیز در این مسابقات یک مدال طلا و یک مدال نقره در رشته‌های پرتاب نیزه و پرش سه گام کسب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه «علیرضا کلته» نیز در مسابقات رشته پرش سه گام موفق به کسب مدال برنز شده است، ادامه داد: «مهیلا شایستگان» نیز در بخش دختران رشته شطرنج موفق به کسب مدال نقره و نائب قهرمانی مسابقات دانش آموزان مدارس کشور شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از کسب مدال نقره مسابقات بدمینتون دانش آموزان کشور توسط «امیر رجب‌لو» خبر داد و اضافه کرد: «فرنام چنگیزی» نیز در مسابقات شنای مدارس کشور موفق به کسب دو مدال نقره در مواد مختلف شده است.

نظرنژاد کسب مدال طلای مسابقات پرتاب وزنه توسط «بهار واحدی» را نیز موفقیت دیگر دانش آموزان گنبدی عنوان کرد و گفت: «سلما سلطانی» نیز موفق شد در دو رشته پرش سه گام و دوی 400 متر دختران به ترتیب مدال طلا و برنز مسابقات مدارس کشور را کسب کند.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار