مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: مسابقات بین المللی آفرود در ۲۴ و ۲۵ بهمن با حضور دو تیم ارمنستان، ترکیه و دو تیم از ایران در گلستان برگزار می شود.

برگزاری مسابقات بین المللی آفرود در گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ بهمن طیبی در نشست خبری اظهارکرد: ۳۰۰ برنامه توسط ادارات مختلف ورزش و جوانان شهرستان ها ویژه دهه فجر، در نظر گرفته شده که بخشی عمرانی و بخشی فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور تخصیص یافت، افزود: پنج میلیارد تومان برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری کریم آباد گرگان تخصیص یافته و کارهای مناقصه آن در حال انجام است.

طیبی توضیح داد که برای تکمیل این سالن، ۷۰ میلیارد تومان لازم دارد و با انجام این کار کمبود فضا و دغدغه تماشاگران بسکتبال کمتر می شود.

وی بابیان اینکه امکاناتی در خصوص تجهیز و بهسازی سالن ها هم در نظر گرفتیم، ادامه داد: زمین چمن مراوه تپه و کردکوی را کلنگ زنی خواهیم کرد و تلاش می کنیم که هتل ورزش در دهه فجر افتتاح شود.

طیبی توضیح داد که کار ابنیه و سازه ای این هتل تمام شده و بخش تجهیزات آن باقی مانده که از اعتبارات عمرانی و استانی تأمین شود.

وی گفت: برآورد اولیه تجهیز این سالن چهار میلیارد تومان نیاز بوده و پروژه کاملی برای برگزاری مسابقات مختلف است.

طیبی ادامه داد: کارگاه های مختلف در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و غیره، همایش پیاده روی خانوادگی و دیدار با خانواد های شهدا را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: مسابقات بین المللی آفرود در ۲۴ و ۲۵ بهمن با حضور دو تیم ارمنستان، ترکیه و دو تیم از ایران در گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار