رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امروز افتخار ما این است که سرباز ولایت و در مسیر انقلاب هستیم و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

افتخار ما این است که سرباز ولایت و در مسیر انقلاب هستیم

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ حجت الاسلام احمد رضا احمدی، در مراسم استقبال نمادین از امام خمینی(ره) گفت: بار امانت انقلاب اسلامی که جز نگاه و تکلیف الهی نبود بر دوش ما قرار دارد، امروز افتخار ما این است که سرباز ولایت و در مسیر انقلاب هستیم و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

وی افزود: امروز پس از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و نمایندگان مجلس، رهبر نظام و ریاست جمهوری به دست مردم برگزیده می شوند و این از نقش آفرینی مردم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: از زمان قاجار به بعد حکومت در ایران به دستان انگلیس بود، آنها مکتب اسلام را مانع توسعه می دانستند و کسانی که امروز این سخن را به زبان می آورند انگلیسی هستند.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: اگر انقلاب اسلامی از این مکتب جدا شود دیگر چیزی در انقلاب اسلامی باقی نمی ماند.

وی تاکید کرد: این مکتب است که سردار سلیمانی را در قلب ها عزیز و بزرگ می شمارد و فردی از دیار کرمان پرچم دار عزت و اقتدار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان ایستاده است و این دستاورد از نعمت رهبری است که در سایه مکتب حاصل شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار