حجت الاسلام احمدی گفت: در دوازدهم بهمن با مراسم ورود نمادین امام (رحمه الله علیه) به کشور برنامه های دهه فجر استان گلستان آغاز می شود.

آغاز برنامه های دهه فجر گلستان با مراسم ورود نمادین امام (ره)به کشور/ ۶ هزار برنامه در ایام دهه فجر پیش بینی شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» امروز (پنجشنبه ۱۰ بهمن) در گفتگو با خبرنگاران ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: ارتباط رسانه ای مدیران در سطح استان اعم از مدیران کل که ذیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار دارند و  مسئولیت کارگروه های ستاد دهه فجر را عهده دار هستند در این مدت خوب بوده و برنامه های متنوعی در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: ۲۴ کارگروه به مناسبت دهه فجر در استان گلستان تشکیل شده است و همچنین در شهرستان ها نیز ۱۴ کارگروه ستاد دهه فجر شکل گرفته که برنامه ریزی خوبی با برگزاری جلسات و نشست های منظمی داشتند.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه برنامه های مختلف در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است، افزود: ۶ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان گلستان پیش بینی شده است و از این میزان ۴۰۰ برنامه شاخص و کلان در استان اجرا می شود.

 

وی افزود: نخستین برنامه ایام الله دهه فجر در استان گلستان با ورود نمادین امام راحل از فرودگاه گرگان آغاز می شود و با اجرای برنامه های متنوع امیدواریم حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن را شاهد باشیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار