بیاد سردار بزرگ شمال کشور شهید صمد اسودی صورت گرفت؛

کتاب "فاتح شهر دلها " بر اساس زندگی سردار بزرگ شمال کشور شهید صمد اسودی برای کودکان گروه سنی الف و ب به صورت شعر و رنگ آمیزی تهیه شده است .

کتاب " فاتح شهر دلها " منتشر شد

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ سید علی کریمیان نویسنده این کتاب در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص این کتاب چنین گفت: کتاب "فاتح شهر دلها " بر اساس زندگی سردار بزرگ شمال کشور شهید صمد اسودی  برای کودکان گروه سنی الف و ب به صورت شعر و رنگ آمیزی تهیه شده است .

این فعال فرهنگی در ادامه افزود: این کتاب که مجوز و فیپای آن توسط انتشارات امرتات اخذ شده با حمایت انجمن دوستداران کتاب مهر ومدیریت فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد کاووس برای مراحل نهایی چاپ به تهران ارسال شد.

کریمیان تصریح کرد: انشاءالله اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در 18 اسفند سالروز شهادت این سردار عزیز با حضور خانواده محترم این شهید طی مراسمی رو نمایی خواهد شد.

گفتنی است سردار شهید صمد اسودی از سرداران شاخص لشگر ویژه و همیشه پیروز و خط شکن 25 کربلا است که در گردان تحت امر خود ( گردان امام حسین (ع) ) نیروهایی متشکل از اسه استان گلستان،مازندران و گیلان داشت.

شجاعت و تقوا، اخلاص و مهارت و ورزیدگی آموزشی ،تسلط کامل برنیروهای تحت امر وحکومت بر قلبها از شاخصه های این سردار دوست داشتنی بود که نیروهای رزمنده از هر شهر و استانی را به سوی او جذب می کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار