سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت : تیم بسکتبال اکسون طی نامه ای به فدراسیون بسکتبال پذیرفته که نتیجه دیدار رفت دو تیم در تهران برای دیدار فردا منظور شود لذا شهرداری گرگان برنده بازی فردا می باشد.

شهرداری گرگان برنده دیدار فردا

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ حسن افروشه سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان صبح امروز چهارشنبه 7 اسفند ماه در گفت و گو با این پایگاه خبری گفت: طبق برنامه قرار بود در چهارچوب دیدارهای سوپرلیگ بسکتبال کشور شهرداری گرگان فردا پنجشنبه هشتم اسفندماه میزبان تیم اکسون تهران باشد.

افروشه افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال انتقال ویروس این بیماری ، تیم اکسون طی نامه ای به فدراسیون بسکتبال ، از رئیس فدراسیون درخواست کرد نتیجه دیدار رفت دو تیم را برای این دیدار نیز منظور نماید .

وی تصریح کرد : تیم های شهرداری گرگان و اکسون در چهارم آذرماه امسال در دور رفت این بازیها در تالار آزادی تهران به مصاف هم رفتند که شاگردان شاهین طبع توانستند در یک بازی راحت 70 به 57 تیم اکسون را شکست دهند .

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان ساخت : فدراسیون بسکتبال نیز همین نتیجه را برای دیدار برگشت فردا در نظر گرفت لذا شهرداری گرگان امتیاز کامل این بازی را دریافت کرد و به اطلاع هواداران برسانیم که بازی فردا برگزار نخواهد شد .

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری گرگان امسال با تجهیز کامل امکانات و تزریق بازیکنان خوب و بکارگیری مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی ایران گزینه اصلی قهرمانی در کشور است .

انتهای پیام / گلستان ما

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار