لیگ برتر بسکتبال

۲ نماینده استان گلستان در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف دو تیم تهرانی می‌روند که تیم شهرداری گرگان در دیداری حساس در خانه به مصاف مهرام تهران می‌رود.

شهرداری گرگان در خانه به مصاف مهرام تهران می‌رود

به گزارش گلستان24؛در هفته هشتم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که به علت همزمانی با اربعین حسینی به جای پنجشنبه، امروز جمعه 19 آبان برگزار می‌شود، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دیداری حساس در خانه به مصاف مهرام تهران می‌رود.

این مسابقه حساس از ساعت 16 در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار می‌شود که حواشی به وجود آمده سبب افزایش حساسیت این دیدار شده است.

شهرداری گرگان تنها تیم بدون برد لیگ هم میزبان مهرام تهران است و بدون شک حضور مصطفی هاشمی در راس کادر فنی مهرام این حساسیت را ایجاد کرده است. تماشاگران گرگانی کری‌خوانی شدیدی با هاشمی دارند و از هفته قبل برای این بازی تدارک دیده‌اند.

هر دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران هم در هفته هفتم در تهران بازی داشتند، اما مهرام برنده شد و گرگانی‌ها مقابل نیروی زمینی شکست خوردند.

تیم شهرداری گرگان در شرایط مطلوبی نیست و با توجه به نتایج ضعیف و حواشی به وجود آمده در این تیم حسینی سرمربی این تیم گفته می‌شود تا روز شنبه به مرخصی اجباری رفته و این تیم بدون سرمربی به مصاف تیم تهرانی می‌رود.

تیم یس آل گرگان دیگرنماینده استان گلستان در لیگ برتر که نخستین بردش را روز دوشنبه گذشته کسب کرده هم در سالن حکیمیه تهران به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

دو نماینده گلستان در لیگ برتر تا کنون نتیجه خوبی بدست نیاورده‌اند شهرداری گرگان همه بازی‌های خود را واگذار کرده و تیم یس آل تنها یک بازی را به سود خود به پایان برده است.

در هفته نهم لیگ برتر این دو تیم همشهری، دوشنبه هفته آینده در گرگان به مصاف هم می‌روند و برای نخستین بار دربی بسکتبال در گرگان برگزار خواهد شد.

همچنین هفته نخست مسابقات  بسکتبال لیگ دسته دوم کشور نیز از امروز آغاز می‌شود و تیم یس آل(ب) نماینده استان در خانه بسکتبال گرگان با تیم مهتاب قم رقابت می‌کند و این مسابقه نیز از ساعت 16 آغاز می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار