گوهری راد گفت: ۱۸۱ مدرسه در سطح استان گلستان برای اسکان مسافران در ایام نوروز تدارک دیده شده است.

اسکان مسافران نوروزی در ۱۸۱ مدرسه استان گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ «احسان گوهری راد » در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: 181 مدرسه در سطح استان گلستان برای اسکان مسافران در ایام نوروز تدارک دیده شده که شامل یک هزار و ۴۸۶ کلاس درس می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: سال گذشته با توجه به مسئله سیل و مشکلاتی که ایجاد شد 7 هزار و 708 خانواده شامل  6 هزار و 582 خانواده فرهنگی و 826 خانواده غیر فرهنگی در مدارس سطح استان در ایام نوروز اسکان داده شدند.

گوهری راد با بیان اینکه 66 هزار و 543 نفر روز در سطح مدارس استان در ایام نوروز سال 98 اسکان یافتند، خاطرنشان کرد: از این میزان 59 هزار و 175 فرهنگی و 7 هزار و 368 روز غیر فرهنگی بودند.

وی بیان کرد: سال گذشته یک گروه اضطرار اسکان نیز در سطح استان در نظر گرفته شده بود و 55 مدرسه به این منظور در شهرستان های گنبدکاووس، گمیشان، آق قلا و گرگان پذیرای سیل زدگان بودند که بیش از 67 هزار سیل زده را توانستیم در این مدارس اسکان دهیم.

وی تاکید کرد: سه خانه معلم در گرگان، گنبدکاووس و کردکوی بیش از 526 خانوار را نیز در نوروز سال گذشته اسکان دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه ۱۷ پایگاه راهنمای مسافر نیز برای نوروز ۹۹ در استان تدارک دیده شده است، افزود: بیشترین میزان ماندگاری مسافران نوروزی در مدارس در امسال در شهرستان علی آباد کتول و کمترین آن در گنبدکاووس بود.

انتهای پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار