گزارش خبری؛

با توجه به شیوع بیماری کرونا در گلستان متاسفانه موج افزایش قیمتها در گلستان سیر صعودی به خود گرفته است.

کسبه نمک به زخم مردم نزنند/ رشد افسار گسیخته قیمت ها در گلستان/ نظارت ها کم است!

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ نزدیک به 10 روز است که استان گلستان شاهد شیوع بیماری کرونا است و همین امر باعث گردید که مردم استان با این بیماری دست و پنجه نرم کنند.

این موضوع باعث شد که برخی از اقلام مهم مواد غذایی در شهرهای استان کم یاب شود و یا اگر هم وجود داشته باشد قیمت آن رشد صعودی پیدا کرده است.

همین امر باعث گردید بسیاری از مردم استان برای تامین مایحتاج خود با مشکل مواجه شوند و مردم به علت افزایش قیمت ها نتوانند مایحتاج خود را تامین کنند.

به طور مثال قیمت مرغ و گوشت به عنوان دو کالای مهم سبد خانوار در طی روز های اخیر رشد پیدا کرده است و حتی برخی از کسبه نیز به مردم اعلام میکنند که مایحتاج خود را در همان لحظه خرید تامین کنند و چه بسا در روز های آینده شاهد افزایش قیمت اقلام یاد شده باشند.

دمیدن موج گرانی در این شرایط افسار گسیخته از سوی دلال ها و برخی از کسبه، همانند نمک بر زخم مردم پاشیدن است، مردمی که سرمایه این کشور هستند.

متاسفانه نظارت ها بسیار پایین بوده و یا قانون در برابر این نظارت ها چندان کار ساز نیست.

امید است مسئولین استانی در همین راستا تصمیمات جدی بگیرند تا شاهد آن نباشیم در طی روز های اخیر مردم به جان یکدیگر بیافتند و برای تامین مایحتاج خود با یکدیگر به نزاع بپردازند.

انتهی پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار