استاندار گلستان عنوان کرد: به عنوان فضای پشتیبان جهت سپری کردن دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا هتل ورزش گرگان با همکاری همه دستگاه ها در حال تجهیز است.

افزایش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مانع شیوع ویروس کرونا می شود

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ دکتر حق شناس استاندار گلستان در جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، کارگروه سلامت و امنیت غذایی، قراگاه زیستی پدافند غیرعامل؛ افزایش اطلاع رسانی به مردم و رعایت مسایل بهداشتی مانع شیوع ویروس کرونا می شود.

وی افزود: همه باید با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری داشته باشند و سخنگوی فعالیت های پزشکی استان شخص ریاست دانشگاه است.

استاندار گلستان تصریح کرد: به عنوان فضای پشتیبان جهت سپری کردن دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا هتل ورزش گرگان با همکاری همه دستگاه ها در حال تجهیز است و پس از آن در صورت لزوم از مرکز توانبخشی با همکاری بنیاد شهید و اردوگاه توسکستان با همکاری بهزیستی استفاده خواهد شد.

حق شناس عنوان کرد: ظرفیت نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان می تواند در همکاری جهت خدمات بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گلستان خاطر نشان کرد: تلاش ما عبور از بحران با حداقل عوارض است و در این راه بسیج عمومی در راستای مقابله با کرونا ضروری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار