فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در صورت فراهم شدن شرایط لازم، از فردا ایستگاه‌های کنترل کرونا را در مبادی ورودی شهرستان گنبدکاووس باهدف فراهم کردن شرایط ایمن‌تر دایر خواهیم کرد.

ایستگاه‌های کنترل در ورودی گنبدکاووس برقرار می‌شود

به گزارش گلستان 24 به نقل از ایسنا؛ عبدالقدیر کریمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سیاست‌های کلی ستاد مبارزه با کرونا کشور، در شهرستان گنبدکاووس نیز در روزهای گذشته اقدامات زیادی در حوزه شهرها و روستاها انجام دادیم.

وی افزود: این اقدامات در بحث‌های آگاهی‌رسانی، مراقبت‌های بهداشت فردی و خانوادگی و ضدعفونی بوده است. در روستاهای ما نیز مردم خیلی جدی وارد میدان شده‌اند و باهمت بخشداران و دهیاران اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

فرماندار گنبدکاووس بابیان اینکه سیاست کلی ما این است که از تجمع مردم جلوگیری شود، تصریح کرد: نظر ما این است که کسب‌وکارها برقرار باشد و طبیعی است که مردم تأمین معیشت زندگی‌شان را داشته باشند.

کریمی تأکید کرد: تا جایی امکان داشته سعی کردیم از اجتماعات غیرضروری جلوگیری کنیم و در این راستا تفرجگاه‌ها، میدان دام، جمعه‌بازار و نماز جمعه اهل سنت و تشیع را تعطیل کردیم.

وی گفت: برای اینکه اطمینان خاطر بیشتری کسب کنیم، از فردا ایستگاه‌های کنترل را در مبادی ورودی گنبدکاووس دایر خواهیم کرد. البته این کار به معنی قرنطینه نیست و هدف از این کار فراهم کردن شرایطی است که شهرستانی ایمن‌تر داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار