فرماندار آق‌قلا با تکذیب خبر قرنطینه این شهرستان به علت پیشگیری از شیوع کرونا گفت: قرنطینه شهرستان در دستور کار نیست و فقط فعالیت برخی از اصناف محدود شده است.

تکذیب قرنطینه شهرستان آق‌قلا به علت کرونا

به گزارش گلستان 24 به نقل از تسنیم؛ امیرشیر توماج در جمع خبرنگاران با تکذیب خبری که از شب گذشته در فضای مجازی استان مبنی بر قرنطینه این شهرستان به علت شیوع کرونا منتشر شده بود، اظهارداشت: وضعیت کنونی ما در شهرستان آق‌قلا، عادی بوده و اقداماتی هم که در دستور کار قرار گرفته برای پیشگیری است.

وی گفت: تصمیمات و اقدامات ما تابعی از سیاست‌های استان است و قرنطینه شهرستان نیز در برنامه قرار ندارد اما فعالیت برخی از اصناف که اولویت ندارد، محدود شده است.

فرماندار آق‌قلا بیان داشت: با تأیید کارگروه سلامت و امنیت غذایی برخی محدودیت‌ها اعمال شده و از مردم می‌خواهیم این دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: برهمین اساس محدودیت‌های برای فعالیت بزارها، کاهش ساعت فعالیت برخی صنوف مانند کبابسراها، طلافروشی‌ها و غیره در نظر گرفته شده است.

توماج گفت: در سطح استان تصمیماتی در خصوص عدم ورود پلاک‌های غیربومی گرفته شده است که آن را اعمال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: برای قطع زنجیره شیوع این بیماری مردم با رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه مهم‌ترین نقش را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • صدای مردم
    0

    باید مردم کمک کنن و در خونه هاشون بمونن.پلیس و سپاه باید جلوی مسافرین رو به استان های شمالی بگیره.... چین امروز موفق شد ویروس کرونا رو کنترل کنه...... مغازه رو ببندن و تو خونه هاشون بمونن.... عید نوروز نداشته باشیم چیزی از دست نمیدیم....... سلامتی خودمون و هموطنان مهمترین موضوع امروز هست...... از یگان های ویژه می خواهیم جلوی اجتماعات و مسافرین رو بگیرن............ اگه لازم شد با زور برخورد کنن.............. متاسفانه بخشی از مردم ایران بحران را درک نمی کنن و همه چیز به به مسخره گرفتن..................

آخرین اخبار