معاون بهداشت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان گفت: اکثر پزشکانی که مبتلا به کووید19 شدند مراحل درمان خودشان را در منزل خودشان انجام می‌دهند و در بیمارستان بستری نمی‌شوند.

سرنوشت پزشکان گلستانی مبتلا به «کووید19» چه می شود؟

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ سراج‌الدین عارف‌نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بیشتر همکاران پزشک که متاسفانه به ویروس کووید 19 مبتلا شدند در منزل استراحت و مراحل درمان را در همانجا ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: کادر درمانی از کمبود مواد اولیه نظیر تهیه ماسک و دستکش یکبار مصرف برخوردار است درصورتی که حجم بستری بیماران همچنان افزایش یابد با کمبود ماسک و دستکش مواجه خواهیم بود.

* مردم از مسافرت کردن در ایام شیوع ویروس کرونا خودداری است/ مردم هنوز قدرت شیوع ویروس کرونا را جدی نگرفتند

معاون بهداشت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان با بیان اینکه باید زنجیره انتقال ویروس کووید 19 شکسته شود، ابراز کرد: بسیاری از استان‌ها اقدام به بستن ورودی شهرهای خود کردند تا جلوی شیوع این ویروس منحوس گرفته شود همچنین در بسیاری از شهرها از جمله گرگان، اکثر هتل‌ها و رستوران‌ها تعطیل شدند.

عارف‌نیا با اشاره به اینکه مردم از مسافرت کردن در ایام شیوع ویروس کرونا خودداری است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعدی که روبه رو هستیم و سرایت بالای ویروس منحوس کرونا مردم از مسافرت کردن جدا خودداری کنند.

وی اظهار کرد: خودروهایی که پلاک گرگان دارند می‌توانند در این شهر تردد کنند و تا پیک ویروس کرونا این یک قانون است و ورودی‌های شهر برای خودروهایی که بومی شهرستان گرگان نباشند بسته خواهد بود.

معاون بهداشت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان با بیان اینکه مردم هنوز قدرت شیوع ویروس کرونا را جدی نگرفتند، افزود: قانون منع تردد خودروهای غیربومی تاکنون در چندین استان از جمله استان‌های مازندران و اصفهان اجرایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار