نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: مراقبت های روانی در کنار رعایت مسائل بهداشتی برای پیشگیری از کرونا ضروری است.

مراقبت روانی درکنار مسائل بهداشتی برای پیشگیری از کرونا ضروری است

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ حجت‌الاسلام علی اکبر سایری شامگاه شنبه در ویژه برنامه زندگی پلاس کاری از تلویزیون اینترنتی گلستان 24 tv اظهار کرد: انسان ها تک بعدی نیستند و دارای دو بعد جسمی و روحانی هستند.

وی اضافه کرد: در بعد جسمانی برای ویروس کرونا این بلای خانمان سوز تاکیدات فراوانی شده است که اگر ماسک می زنیم و شستشوی دست انجام می دهیم طبق همین بعد است.

سایری گفت: بعد روحانی این است که روح معنوی و ایمان خود را تقویت کنیم تا در برابر آسیب های روحی در امان باشیم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گلستان افزود: قدرت همه چیز دست خداست، خدایی که آتش را بر حضرت ابراهیم(ع) گلستان کرد و اگر اراده کند این بلا و آتشی که این ویروس به بار آورده را گلستان خواهد کرد.

سایری ابراز کرد: صداوسیما و همه رسانه ها به میدان آمد و در خصوص بعد جسمانی این بلا به مردم گوشزدهای لازم شده است و باید مردم رعایت کنند.

وی گفت: اهل بیت(ع) واسطه فیض هستند و جوانان باید از سیره اهل بیت(ع) الگوگیری کنند تا از مشکلات عبور کنند.

سایری با بیان این که مردم باید در ایام عید دست نیازمندان را بگیرند، افزود: دستگیری از نیازمندان از سنت های الهی است و ما باید سنت های الهی را در زندگیمان ساری و جاری کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که آستانه صبر ما خیلی پایین است، بیان کرد: مشکلات و گرفتاری هایی در جامعه وجود دارد ولی باید بر این مشکلات غلبه کنیم زیرا خشم و برخوردهایی تند باعث هرج و مرج در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار