۶۴ واحد صنفی در شهرستان کردکوی از آغاز طرح فاصله گذاری در هفته دوم سال ۹۹ بمنظور مهار کرونا ویروس پلمپ شدند.

پلمپ ۶۴ واحد صنفی در شهرستان کردکوی پلمپ شدند

به گزارش گلستان 24 از کردکوی؛ لیلا مقصودلو خصوص این خبر گفت: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی از تاریخ ۸ فروردین سالجاری آغاز شد، تاکنون با همکاری ارگان ها و مسئولین ۶۴ واحد صنفی در رسته های غیر ضرور که بر خلاف بیانیه الحاقی مبادرت به باز نمودن واحدهای صنفی خود نموده بودند مورد پلمپ قرار گرفتند.

وی گفت: از اول اسفند ۹۸ لغایت ۱۵ فروردین ماه که بدلیل کرونا ویروس تاکنون تداوم پیدا کرده و نظارت ها با همان شدت ادامه داشته و تعداد ۱۴۵۰ مورد بازرسی انجام شده که در نهایت منجر به تشکیل ۳۲ پرونده تخلف در حوزه های نان ،انواع شوینده، مواد پروتئینی، انواع میوه و تره بار، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، قاچاق الکل از اهم موارد بوده اند به ارزش 500/587/898/1ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کردکوی خاطر نشان کرد: بیشترین بازرسی ها در حوزه نان، اقلام پروتئینی انواع میوه و سبزیجات و انواع شوینده و مواد ضدعفونی کننده بوده است .

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

  • شهروندان کردکوی
    0

    متاسفانه در شهرستان کردکوی عده ای از مغازه داران رعایت نمی کنن... مسئولین مربوطه باید سخت گیری بیشتری انجام بدن... بعضی آرایشگاه ها و اغذیه فروشی ها و پیتزا فروشی ها در خیابان های ولیعصر و پاسداران و شهید بهشتی و سردار جنگل و نواب صفوی و... باز هستند!!!!!!! متاسفانه پاساژهای سرپوشیده در این شهرستان باز هستند...... دلیل نقض قانون و کوتاهی مسئولین را متوجه نمیشیم..... همه سخت گیری ها برای سلامتی شهروندان و جامعه هست....

آخرین اخبار