همزمان با ماه مبارک رمضان؛

مدیرشبکه تلویزیون اینترنتی گلستان 24 تی وی از آغاز ویژه برنامه "ماه ما" همزمان با شب اول ماه مبارک رمضان (جمعه 5 اردبیهشت) خبر داد.

آغاز ویژه برنامه "ماه ما" در گلستان از عصر جمعه 5 اردبیهشت

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ محسن عسگری مدیر شبکه تلویزیونی گلستان 24 tv در جمع خبرنگاران از آغاز ویژه برنامه "ماه ما" از عصر جمعه (5 اردبیهشت) با حضور شخصیت های مختلف استانی و کشوری خبر داد.

وی افزود:  این ویژه برنامه همه روزه از ساعت 18 الی 19:45 دقیقه در بستر آپارات، اینستاگرام و فضای مجازی به صورت پخش زنده میهمان خانه های مردم خواهد بود.

عسگری تصریح کرد: در این ویژه برنامه بخش های متعددی در نظر گرفته شده است که همه اقشار جامعه را در بر خواهد گرفت.

مدیر شبکه تلویزیونی گلستان 24 tv تصریح کرد: علاوه بر پخش زنده ویژه برنامه "ماه ما" از سوی صفحات این شبکه تلویزیونی در آپارات، اینستاگرام و فضای مجازی، برنامه های متعددی در بخش های متعدد تولید و به صورت آفلاین در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و مردم عزیز میتوانند با حضور در صفحه رسمی این شبکه در بستر وب این برنامه ها را به صورت کامل دریافت نمایند.

وی افزود: یکی از بخش های جذاب و دیدنی این ویژه برنامه حضور افراد مستعد در بخش های مختلف در این برنامه است و با در اختیار دادن بستری برای شکوفا شدن استعدادها، عملا از این آنها حمایت می کند.

عسگری عنوان کرد: یکی دیگر از بخش های جذاب این ویژه برنامه، برگزاری مسابقه آنلاین می باشد که هر شب با مطرح شدن سوال از مردم و دریافت پاسخ صحیح از جانب تماشاگران، طی قرعه کشی، جوایز نفیسی به برندگان مسابقه اعطا خواهد شد.

تهیه کننده و کارگردان ویژه برنامه "ماه ما" خاطر نشان کرد: با لطف و عنایت خداوند، این ویژه برنامه از عصر فردا پخش خواهد شد و مردم عزیز میتوانند نظرات خود را در باب بخش های مختلف این ویژه برنامه، با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • سعید
    0

    زن صیغه می خوام

آخرین اخبار