رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اهمیت رعایت ایمنی موتورسواران و کاهش تلفات جاده ای این اقشار،گفت: در سال 98 با برگزاری 37 گردهمایی ارتقای ایمنی موتورسواران، 2100 عدد کلاه ایمنی در بین آنها توزیع شد.

توزیع 2100 عدد کلاه ایمنی در بین موتورسواران گلستان در سال 98

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ "سلمان گل" روز یکشنبه به مناسبت 7 اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل اظهار داشت: از جمله فعالیت هایی که برای افزایش ایمنی ترافیک در سال گذشته انجام شد می توان به انجام 42 هزار و 268 معاینه فنی در 2 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، ایمن سازی فیزیکی 18مدرسه حاشیه راهها، آشکارسازی 10 مقطع و ایمن سازی محل عبور عابرین پیاده، برگزاری دوره آموزشی ارتقاء فرهنگ ایمنی تردد عابرین پیاده و دانش آموزان برای 42 مدرسه حاشیه راهها اشاره کرد.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت روزانه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر،کنترل روزانه تردد ناوگان مسافری اتوبوس از طریق سامانه سپهتن، آشکارسازی 500 کامیون باربری با نصب مارکر و شبرنگ و توزیع اقلام و تجهیزات ایمنی بین دانش آموزان با مضامین ایمنی عبور و مرور بخشی دیگر از این اقدامات هستند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: هرسال از 7 اردیبهشت به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه رانندگی یاد می شود و امسال شعار "رفتارهای رانندگی ایمن امروز ما، ضامن حفظ جان فرزندان ما" برای این هفته انتخاب شده است.

این مقام مسئول، ایمنی در حمل و نقل را، موضوعی فرابخشی دانست و گفت: ایمنی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حمل و نقل است و برای نهادینه شدن فرهنگ آن در جامعه نیازمند عزم ملی هستیم تا از یک طرف اطمینان شبکه حمل و نقلی کشور بالا رود و از طرفی نیز، باعث توسعه اقتصادی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار