مدیر بنیاد فرهنگی حضرت‌ مهدی (عج) استان گلستان از توزیع ۳۱۳بسته معیشتی مهر مهدوی در گلستان خبر داد.

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی "مهر مهدوی" در گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ علی اصغر خیر آبادی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت‌مهدی (عج) استان گلستان اظهار داشت: از اصول تربتی مهدوی، جهادگری است که‌خروجی‌ بحث تربیت مهدوی است.

وی افزود: در زیارت نامه امام زمان (عج) از وجود نازنین حضرت بعنوان بزرگ مرد مجاهد نام برده شده است ، لذا با تاسی از زیارت نامه امام زمان اشاره می‌کنم که مهدی یاوران ما باید مجاهد باشند ‌‌و روحیه جهادگری را در خود ملکه کنند.

حجت الاسلام خیر آبادی افزود: طبق فرمایش مقام‌معظم‌رهبری  در مورد رزمایش مومنانه ، مهدی یاوران و ستاد بنیاد حضرت مهدی(عج) اقدام به تصمیماتی شد که‌به‌نام نامی امام زمان و یارانش ۳۱۳بسته مهر مهدوی امام مهربانی ها تهیه کنند و الحمدالله مسبب شد و با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی دوستان عزیز و از کمک های مردمی استفاده کردند و۳۱۳ بسته معیشتی به نام نامی امام زمان آماده کردند .

وی افزود: محتوای این بسته ها نسبت به بسته های معیشتی که از طریق ناحیه ها و نهادها و ادارات دیگر تهیه می شود متفاوت است برنج ، سویا ، جو پرک، روغن ، چای، خرما، نمک ، نبات متبرک امام زاده عبدالله گرگان و اضافه بر این نکته قابل توجه در این بسته ها ی معیشتی بنیاد و‌مهدی یاوران وجود دارد که یک پک فرهنگی و بهداشتی هم وجود دارد تعداد بروشور هایی در خصوص امام زمان و کتاب ارتباط با خدا که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد .

ایشان خاطر نشان کرد: سرگروه های مهدی یاور ۳۱۳بسته معیشتی مهر مهدوی امام مهربانی ها را در مناطق ۳گانه مرکز استان شهرستان گرگان ، شرق و غرب استان به نام اهل آن و خانواده های نیازمند برسد ، این بسته ها در زمان ولادت امام حسن مجتبی از صبح امروز پنجشنبه تا غروب پنجشنبه به دست آنان برسد .

وی در پایان گفت: امید است که همه ما از سربازان امام زمان (عج) باشیم و و قدر دان زحمات مهدی یاوران هستیم و از خداوند خواستارم توفیق عنایت کند تا نام ما و مهدی یاوران در طومار یاوران امام زمان (عج) ثبت شود .

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار