معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات شبکه مداحان شاخص گفت: این انتخابات با حضور 38 مداح شاخص در استان برگزار شد و چهار نفر انتخاب شدند و بعد از انتخابات کانون مداحان و انتخاب هیئت رئیسه، با مداح شاخص در کنار هم قرار می‌گیرند

 انتخابات شبکه مداحان شاخص استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ حجت‌الاسلام رضا دیلمی امروز در حاشیه مراسم برگزاری انتخابات کانون مداحان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: مسیر حرکت سازمان تبلیغات اسلامی، مسیر ولایی و براساس منشور و نقشه راه مشخص است و از خودسازی شروع و در جامعه شناسی هویدا  می شود تا به یک  تمدن نوین اسلامی برسد.

وی تصریح کرد: در فرایند جامعه‌سازی نقش تشکل‌های دینی انقلابی در بسط ارزش‌های اخلاقی و معنویت در جامعه بسیار مهم و بی‌بدیل  است .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به دو رویکرد مهم مداحان، افزود: امروز ذاکران اهل بیت (ع) این اقشار تاثیرگذار نقش بسیار مهمی در ترویج معارف اخلاقی در جامعه دارند و ادبیات مقاومت و ایستادگی و تربیت حماسی که ریشه در مکتب عاشورا دارد، از رویکردهای مهم مداحان است.

دیلمی اظهار داشت: امروز رمز حیات انقلاب اسلامی ریشه در مکتب عاشورا دارد و نقش مداحان در این حوزه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: تربیت حماسی باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود و سبک زندگی نیز بر اساس گفتمان مکتب عاشورا محقق شود تا جوانان نیز زیر این علم و محور قرار بگیرند.

دبیر برگزاری انتخابات کانون مداحان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد انقلابی مردمی در رویکرد تحول در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی تلاش می‌کند، لذا این شبکه‌سازی و جبهه‌سازی بر این رویکرد محقق می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه کادر انقلابی در سطح جامعه در زیر خیمه عمود ولایت تربیت می‌شود، گفت: ستایشگران اندیشه‌ورز و مداحان شاخص امروز در این شبکه عظیم نقش‌آفرینی می‌کنند و انشاالله بستر برای رضایت حضرت عصر عج و رضایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فراهم شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری  انتخابات شبکه مداحان شاخص گفت: این انتخابات با حضور 38 مداح شاخص در استان برگزار شد و چهار نفر انتخاب شدند و بعد از انتخابات کانون مداحان و انتخاب هیئت رئیسه، با مداح شاخص در کنار  هم قرار  می‌گیرند و وظیفه‌مندی مداحان شاخص سیاستگذاری و کانون مداحان نیز مجری سیاست‌های آنان خواهد شد.

دیلمی خاطرنشان کرد: علاوه بر انتخابات کانون مداحان، مجمع اندیشه‌ورزان مداح و  شبکه مداحان شاخص نیز در استان فعال خواهد شد و انتخابات مداحان شاخص ملی و ستایشگران جوان به صورت کشوری وانتخابات مداحان خواهر و شعرای آئینی نیز به صورت استانی برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا این شبکه موثر بتواند بیشتر و بهتر از گذشته در قامت انقلاب اسلامی در حوزه کادرسازی، بسط ارزش‌ها و صیانت بیشتر از گذشته تاثیرگذار باشد و و امیدوارم سازمان تبلیغات اسلامی بتواند گام‌های موثرتری در مسیر تحول در گام دوم انقلاب بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار