بازی با دم شیر !!!

از گوشه و کنار خبر می رسد طرح سوال از شهردار گرگان مجددا کلید خورده و زمزمه هایی هم مبنی بر انتصاب سرپرست جدید شهرداری گرگان شنیده شده است .

طرح سوال از شهردار گرگان مجددا کلید خورد / احتمال انتصاب سرپرست جدید در آستانه 6 بهمن

 به گزارش گلستان24، کم کم به انتهای سال دوم حکم حسین صادقلو شهردار گرگان نزدیک می شویم . شهرداری که برای آمدنش چندین ماه وقت صرف شد و بعد از آمدنش نیز حاشیه ها و منازعات مختلفی میان برخی اعضای شورای شهر گرگان شکل گرفت .

این نزاع ها در اوایل سال دوم شهرداری صادقلو در قالب شکایات و ورود دستگاه قضایی پر رنگتر شد و کار تا تعلیق یکی از اعضای منتقد شهردار در آستانه انتخابات هیئت رئیسه سوم شورا در شهریورماه 94 پیش رفت .

اما این شورای پرتلاطم در شهریورماه سال 94 با روی کارآمدن منتقدین شورا به ریاست زهرا نورا بر ساحل آرامش نشست ، آرامشی البته قبل از طوفان !

چرا که از گوشه و کنار خبر می رسد طرح سوال از حسین صادقلو شهردار گرگان مجددا بعد از دو بار به نتیجه نرسیدن در سالهای گذشته این بار شکل جدی تری بخود گرفته است ، بدین جهت که اکثریت و ریاست شورا امسال با منتقدین شهردار هست و این می تواند برگ برنده ای برای این گروه باشد .

1429083106  dsc8628

اعضای دوره چهارم شورای شهر گرگان در دیدار با استاندار گلستان

این طرح از آن جهت جدی تلقی می شود که در هفته های گذشته شاهد کاهش اختیارات شهردار گرگان با تصویب طرحی در شورای اسلامی شهر گرگان بودیم .

این گروه با حضور عناصر باتجربه و متخصص همچنان به برخی مواضع و اقدامات شهردار انتقاد دارند و حتی شنیده شده که در آستانه 6 بهمن ماه که حکم صادقلو برای سال دوم به اتمام می رسد سرپرست جدید را نیز به نوعی انتخاب کرده اند .

با توجه به اینکه حسین صادقلو بازنشسته شده حکم وی سال به سال تمدید می شود و تاریخ سررسید آن نیز 6 بهمن ماه خواهد بود.

البته این تازه یک طرف سکه است ، از آن طرف حسین صادقلو شهردار گرگان با اقدامات عمرانی و افتتاح طرح های چشمگیر و پرطمطراق توانسته محبوبیت خوبی در شهروندان بدست اورد .

و شاید کنار زدن صادقلو در این برهه کار آسانی نباشد چه اینکه وی حمایت مسئولین دولت تدبیر و امید از جمله استاندار گلستان ، فرماندار گرگان و معاونت عمرانی و برخی چهره های صاحب نفوذ شهر را نیز دارد .

برخی افراد بازی برای کنار زدن صادقلو از شهرداری گرگان را به مثابه بازی با دم شیر می دانند که گویا مجددا در آستانه سومین سال شهرداری وی در حال انجام شدن است .

1426687996 img 7196

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار