صرفه‌جویی شهرداری تهران در سال آینده؛ مگه میشه؟ مگه داریم؟

مگه میشه مگه داریم؟؟؟؟

 به گزارش گلستان24، هفته قبل شهردار محترم تهران دکترقالیباف هنگام  تقدیم  بودجه سال 95 به شورای بازم محترم شهر تهران نکته ای رو گفت که الان یک هفته ست تو نخشم که مگه میشه مگه داریم؟؟؟؟

قالیباف گفت که یکی از تفاوت های بودجه شهرداری توی سال بعد با امسال اینه که  هزینه های جاری مثل پذیرایی و خرید های روزانه و اقلام اداری و ... که امسال 450 میلیارد بود کاهش دادیم به 50 میلیارد و  400 میلیارد صرفه جویی کردیم در راستای اقتصاد مقاومتی!

همه این یه هفته رو داشتم به این فکر می کردم که یعنی هر روز توی شهرداری تهران مگه چقدر می خورن که سالی میشه 450 میلیارد ؟؟؟؟؟ یعنی ماهی میشه 37 و نیم میلیارد!!!!!! یعنی روزی یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تووووومان!!!!!!!!کاش تلگرام بود صدتا از اون استیکر هایی که دهنش همینجوری باز مونده فکّش هم به احتمال زیاد از جا در رفته میذاشتم تا همه بدونن واقعا الان فقط دارم میگم مگه میشه مگه داریم؟؟

 

من داشتم به این فکر می کردم اگه توی شهرداری تهران هر روز به همه پرسنلشون صبحانه و نهار از هتل اسپیناس چلوماهیچه  بیارن یه ساعت یه بار هم براشون یه رانی و کلوچه بدن هر کدوم هم هر روز یه بسته کاغذ A4  و یه خودکار مصرف کنن بازم این مبلغ نمیشه اینا چجوری سال 94 450 میلیارد صرف اقلام اداری و خورد و خوراکشون کردن که بازم باید گفت مگه میشه مگه داریم؟؟؟؟ اونم تو چه سالهایی؟؟؟؟ مگه مدیر جهادی و اینا هم از این کار ها می کرد؟؟؟؟

 

نکته بعدی  که بازم ذهنمو درگیر کرده بود اینه که دکتر جان تو که  می تونی هزینه های روزانه شهرداری رو با 50 میلیارد کلکشو بکنی چرا بعد از 10 سال تازه یادت افتاده که میشه همچین کارهایی کرد  و به فکر صرفه جویی هم بود؟ راستی کلک، این 10 سال، 400 میلیارد اضافی کجاها رفته البته شایدم خودت خبر نداشتی و دوستان محترم شهرداری سنگ مفت بود و گنجشک مفت داشتن واسه خودشون حال و حول می کردن؟

 

ارسال نظر

آخرین اخبار