با ابلاغ شهردار گرگان:

با ابلاغ حسین صادقلو شهردار گرگان، ساعد کریمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل 94 – 95 معرفی شد.

ساعد کریمی سرمربی تیم بسکتبال پرهوادار شهرداری گرگان شد + سوابق

 بعد از کش و قوس های فراوان بر سر انتخاب سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ، بالاخره حسین صادقلو شهردار گرگان تصمیم نهایی را گرفت .

به گزارش گلستان24، شهردار گرگان طی ابلاغیه ای ساعد کریمی پرسنل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان را به عنوان سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان معرفی کرد.

ساعد کریمی 13 سال بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان بوده که سابقه دو دوره دعوت شدن به تیم ملی امید را نیز دارد .

وی همچنین در رده های پایه بسکتبال شهر گرگان با نوجوانان و جوانان به مقام های کشوری دست یافته است .

karimi

کریمی که در چند فصل گذشته کمک مربی اسدالله کبیر سرمربی پیشین تیم بسکتبال شهرداری گرگان بوده ، علاوه بر آن مدرک درجه یک مربیگری بسکتبال را نیز در کارنامه ورزشی اش دارد.

 همچنین محمد هادی ایزدپناه مدیر امور ورزش سازمان فرهنگی ورزشی گرگان سابقه 12 سال پوشیدن پیراهن تیم بسکتبال شهرداری گرگان و علاوه بر آن مدرک درجه یک مربیگری را در پرونده خود دارد به عنوان سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتخاب شد.

izadpanah

قبل از این، از حمیدرضا کلاسنگیانی و محمد مهدی ایزدپناه به عنوان گزینه های احتمالی این سمت نام برده می شد که نهایتا قرعه سرمربیگری در فصل جدید بنام ساعد کریمی افتاد .

حسین صادقلو شهردار گرگان اعتقاد دارد که باید به سمت پرورش مربی و بازیکن بومی برویم و از این رو باید از ظرفیت پرسنل شهرداری برای تیم استفاده کنیم .

گفته می شود بودجه این فصل تیم شهرداری گرگان بیش از یک میلیارد تومان می باشد که با توجه به هزینه های گزاف برخی تیم ها بنظر می رسد تیم با همین کادر بومی بسته شود ، بهتر است چون هم صرفه جویی در بیت المال می شود و هم کادر بومی با انگیزه به کار خود ادامه می دهند و برای سالهای بعد می توانیم بازیکنان خوبی در سطح کشور داشته باشیم .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار