در پی استعفای اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و پذیرش آن از سوی مدیر عامل، 'حمیدرضا کلاسنگیانی' به عنوان سرمربی جدید شهرداری انتخاب شد.

سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان منصوب شد

 به گزارش گلستان 24، سرمربی قبلی بسکتبال شهرداری گرگان پیش از استعفا گفته بود به علت محقق نشدن قول ها و وعده های مسوولین در خصوص تامین بودجه، کناره گیری خواهد کرد.

 بسکتبال شهرداری گرگان
کبیر در این خصوص یادآور شده بود: در ابتدا به ما وعده اعتباری قریب به 20 میلیارد ریال را برای حضوری قوی و منسجم در رقابت های فصل جدید داده بودند تا بتوانیم حداقل از عنوان چهارمی سال قبل خود دفاع کنیم اما در جلسه هفته گذشته با شهردار وی تحقق تنها 10 میلیارد ریال را اعلام کرد که معتقد بودم با این میزان بودجه نمی توان تیم خوبی را برای لیگ برتر آماده کرد.
مدیرعاملی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عهده حسین صادقلو شهردار این شهر است.
کبیر اظهار کرد: من براساس صحبت های اولیه در خصوص بودجه با بازیکنان خوبی صحبت کرده بودم اما با محقق نشدن اعتبار اولیه سر دو راهی گیر کردم و نمی توانستم جوابگوی بازیکنان و مردم باشم.
سرمربی مستعفی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: برهمین اساس استعفای خود را به مدیر عامل دادم و به زودی در اطلاعیه ای همه مسائل و مشکلات را در خصوص تیم و بودجه و علت استعفاء به اطلاع مردم خواهم رساند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل گذشته رقابت های بسکتبال لیگ حرفه ای باشگاه های کشور به عنوان چهارمی دست یافته بود.

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار