جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان رامیان با حضور نمایندگان و مدیران دستگاههای مرتبط شهرستان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

 برگزاری جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر رامیان

 مائده بای مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رامیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، گفت: هر یک از ما در قبال شناساندن انقلاب و اهداف و آرمانهای امام خمینی به دانش آموزان نقش موثری داریم .بای آشناکردن نسل نو با آرمانهای انقلاب از وظایف خود و دیگر مسئولین دانست.
 
به گزارش گلستان 24، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رامیان به تشریح برنامه های دهه فجر در حوزه کودک و نوجوان پرداخت و افزود: برگزاری فستیوال فیلم انقلاب،  نمایشگاه کتاب و جراید انقلاب، کارگاه معرفی شهدای انقلاب، پرده خوانی و روزشمار انقلاب وجشنواره بزرگ شعر انقلاب در سطح شهرستان از برنامه های اجرایی در دهه فجر می باشد.

وی ، برگزاری مسابقه کتابخوانی برای کلیه دانش آموزان، کارگاه ساخت نمادهای برجسته انقلاب برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری کارگاه خوشنویسی با زغالبا موضوع یاد آن روزها و برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه های اجرایی این کانون در دهه فجر ذکر کرد.

در پایان نمایندگان دستگاههای مختلف با ارائه برنامه های خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار