فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت : رزمایش بزرگ بسیجیان گرگان با عنوان " فجر انقلاب " برگزار می شود.

رزمایش بزرگ بسیجیان گرگان با عنوان " فجر انقلاب " برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اعلام این خبر، اظهارکرد: 11 گردان بیت‎المقدس هفت گردان و از پنج گردان کوثر یک گردان در اجرای این رزمایش شرکت می‎کنند و بیشترین نیرو های شرکت‎کننده جوانان هستند که در کنار آنها تعدادی از پیشکسوتان نیز حضور دارند.

وی در خصوص رزمایش انقلاب اسلامی اذعان کرد: این رزمایش مقارن است با ایام‎الله دهه فجر و این سبب شد تا عنوان رزمایش را انقلاب اسلامی قرار دهیم و اتفاق بسیار زیبایی است.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان گرگان با بیان اینکه آزادسازی بیت‎المقدس از مهمترین اهداف رزمایش بسیج است، یادآور شد: اجرای این رزمایش برای حفظ انسجام و آمادگی بسیجیان گردان‎های عملیاتی تدارک دیده شده است.

وی قالب رزمایش امسال را زنجیره‎ای دانست و خاطرنشان کرد: سال‎های گذشته رزمایش‎های بسیج در دو محور فرهنگی، عقیدتی و نظامی به اجرا در می‎آمدند اما امسال تمامی برنامه‎ها با هم اجرا می‎شوند.

مهاجر در خصوص حضور مربیان و سرگروه‎های حلقه‎های صالحین در رزمایش گفت: با توجه به شعار این رزمایش برنامه‎های فرهنگی و تربیتی نیز در کنار برنامه‎های نظامی مهم تلقی می‎شود.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان هدف از اجرای رزمایش را مقابله با تهدیدات نرم، نیمه‌سخت و سخت دشمن دانست و اظهار کرد: این رزمایش‎ها باید برای دوستان امیدآفرین، برای جوانان شورآفرین و برای دشمنان بیم‎آفرین باشد.

مهاجر در ادامه گفت: گردان بیت‎المقدس عملیات دفاع از کوی و برزن و محلات را عهده‎دار است و گردان کوثر عملیات امداد و نجات در هنگام بروز زلزله را برگزار می‎کند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان محل اجرای عملیات نظامی را منطقه هزار پیچ اعلام کرد و افزود: مکانی برای استقرار مردم نیز در محل اجرای رزمایش در نظر گرفته شده است تا بتوانند نظاره‎گر اجرای عملیات باشند.

وی همچنین از حضور جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی خبر داد و اذعان کرد: مسئولین شهرستان و همچنین بعضی از نمایندگان بسیج کشور نیز در این رزمایش حضور دارند.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار