وبلاگ حجاب برتر نوشت:

ماه صفر کنسرتی بدون مجوز قانونی برگزار شد.در ماهی که همه سیه پوش اند و عزاداری می کنند. این کنسرت بدلیل رعایت نکردن شئون اسلامی و…نوعی بی بند وباری محسوب می شود. که البته این کنسرت نشئت گرفته از همان حیله های آمریکایی هاست.

ترویج بی بند و باری توسط آمریکا و کشور های هم پیمانانش

 ترویج بی بند و باری توسط آمریکا و کشور های هم پیمانانش

در ابتدای سخن خود صلواتی را نثار روح رهبر معظم انقلاب امام خمینی (ره) می کنم که با فداکاری و هوشیاری های خود وطن را از هجوم کشور های استعمار گر حفظ کردند.

خواهرم ! برادرم! ساده نگذر از کنار پوتین های بی پا که پاهایشان بدن ها را بردند تا تو آسوده قدم برداری…

تفاوت مفهوم آزادی و بی بند وباری

آزادی به معنای آزاد بودن در چارچوب قانون می باشد.

آزادی انواع مختلفی دارد:

آزادی بیان، آزادی پوشش، آزدی سیاسی و… برای مثال آزادی پوشش در کشور ما حفظ حجاب طبق قوانین الهی می باشد.

پس آزادی به معنای رها بودن و فعالیت داشتن در چارچوب قانون، عقل و شریعت است… و اما تعریف بی بند و باری…

بی بند و باری آزاد و رها بودن طبق خواسته ها هوس های نفسانی است و چارچوب خاصی ندارد.

همانطور که آزادی انواع مختلفی دارد بی بند وباری نیز دارای شاخه های زیادی دارد که در این مطلب به گزیده ای از آن ها می پردازیم.

برای نمونه:در ماه صفر کنسرتی بدون مجوز قانونی برگزار شد.در ماهی که همه سیه پوش اند و عزاداری می کنند. این کنسرت بدلیل رعایت نکردن شئون اسلامی و…نوعی بی بند وباری محسوب می شود. که البته این کنسرت نشئت گرفته از همان حیله های آمریکایی هاست.

کشور ایران یکی از متمدن ترین کشور های دنیا است. پس از نظر فرهنگ ایران جزو کشور های بی بند و بار محسوب نمی شود. اما در چندسال اخیربا پیدایش ماهواره ها و شبکه های ماهواره ای کنترل شده بدست کشور های سودجو مانند آمریکا و.. بی بند و باری افزایش یافته بطوری که در شبکه های ماهواره ای بی بند و باری نوعی تمدن محسوب می شود.

آیا ملت آمریکا نیز از همین تمدن پیروی می کنند؟!

مسلما جواب منفی است. در تمام ملت ها افرادی هستند که ارزش هایی مغایر با ارزش وطن خود دارند اما تعداد آن ها اندک است. در کشور آمریکا نیز مردم با پوشش های پذیرفته شده کشور خود در جامعه حضور می یابند.

تا زمانی که جنگ جهانی آغاز شد قاره آمریکا هنوز ناشناخته بود. پس از کشف این قاره دانشمندان، محققان و افرادی که در جنگ بی طرف بودند به این قاره مهاجرت کردند.

با این وجود قاره آمریکا فرهنگ مشخص و خاصی ندارد چون از تمام کشور های جهان به این قاره مهاجرت شده است.گفته شده است بدلیل وجود دانشمندان و زاد و ولد آن ها آمریکایی ها هوش بیشتری نسبت به دیگر مردمان جهان دارند اما این هوش و ذکاوت در مقابل قدرت الهی هیچ و پوچ است. نمونه دیگر از ترویج بی بند و باری توسط آمریکا عادی نشان دادن روابط دختر و پسر، زن و مرد است. آمریکا با هجوم به ایران و اجباری کردن بی حجابی سعی داشت که تمدن ایران را با تمدن دیگری تعویض کند اما چون در ۸ سال دفاع مقدس نتیجه ای نگرفت پس سعی کرد با حیله ای جدید وارد خانواده ها شده و به تزلزل بنیان خانواده بپردازد.

او با ساختن فیلم ها و موزیک ها به ترویج دوستی های خیابانی و جدا شدن از خانواده می پردازد به گونه ای که امروزه در اکثر خانه ها بمبی ساعتی کار گذاشته شده که ممکن است هر لحظه خانواده ها را از بین ببرد. طبق آزمایش های صورت گرفته فیلم ها بدلیل اینکه مفاهیم را بطور غیر مستقیم وارد مغز انسان می کنند،تاثیر بیشتری بر افکار و شکل گیری شخصیت به خصوص در نوجوانی و جوانی دارند.

همچنین از دیگر بی بند و باری ها ترویج ازدواج های خیابانی به سبک آمریکایی می باشد که فرهنگ و سنت ازدواج ایرانی را به خطر می اندازد.

شاخه دیگر تن فروشی دختران و دوستی های خیابانی است که به گونه ای فحشا محسوب می شود. شبکه فدک که به تازگی تاسیس شده و توسط یک افغانی اداره می شود به بد جلوه دادن تشیع می پردازد و مسائلی دروغین از زبان مراجع تقلید بیان می کند که این یکی دیگر از جنایات آمریکا می باشد.یادمان باشد شبکه ها اجتماعی خارجی مانند:

whatsup-betalk و… همه ساخته دست آمریکا و انگلیس است.

ارسال نظر

آخرین اخبار