16 مقصد رؤیایی برای گذراندن ماه‌عسل با تورهای لحظه آخری

رستورانی با طبخ گوشت حلال و سرویس‌دهی سریع، یک جای دیدنی تازه بناشده، افتتاح‌های پرزرق‌وبرق هتل‌ها و... همه و همه می‌توانند برای گذراندن یک ماه‌عسل رؤیایی گزینه‌ی مناسبی باشند! شما کدام را انتخاب می‌کنید؟! با کی سفر همراه باشید تا محبوب‌‎ترین مقاصدی که برای گذراندن ماه‌عسل انتخاب می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

1. اندونزی:

با وجود تهدید فوران آتش‌فشانی فعال در دامنه‌ی شرقی بالی، بخش‌های دیگر این جزیره به شکوفایی هرچه بیشتر ادامه می‌دهند. تفرج‌گاه چهارفصل بالی در خلیج جیمباران با ویلاهای ساحلی رو به دریا و استخر آب گرم رو به اقیانوس و فعالیت‌هایی نظیر موج‌سواری، دوچرخه‌ی آبی و ... یکی از شکوفاترین بخش‌های این جزیره است. سیکس سنسز اولوواتا بالی هم در اوایل سال ۲۰۱۸ با سقف‌های صخره‌ای و یک مدرسه‌ی آشپزی حرفه‌ای در جزیره تأسیس‌شده است و می‌تواند یک سفر به‌یادماندنی برای شما رقم بزند!

 

2. ویتنام:

ویتنام به‌عنوان یکی از شلوغ‌ترین مقاصد گردشگری برای گذراندن ماه‌عسل شناخته می‌شود. در بزرگ‌ترین جزیره‌ی کشور یعنی پو کوک، تفرج‌گاه و چشمه‌ی آب‌گرم جی دبلیو پو کوک در خلیج امرالد همیشه اولین انتخاب در ویتنام است! در نزدیکی شهر ساحلی ناترانگ ساکن شوید، جایی که تفرج‌گاه ساحلی لوکس آنام با تم دوره‌ی استعمارگری در آوریل سال ۲۰۱۷ افتتاح‌شده است.

 

dsv

3. بلیز:

جزیره‌ی بلیز پر از جنگل‌ها، صخره‌های مرجانی و ساحل‌های بی‌سر و صداست. در پی دی ای در تفرج‌گاه و چشمه‌ی آب‌گرم نایا ساکن شوید. این تفرج‌گاه ۲۰۰ هکتاری خصوصی در شبه‌جزیره‌ی پلاسنیا در ژانویه ۲۰۱۷ افتتاح شد. مسافرانی که برای ماه‌عسل به اینجا آمده‌اند بایستی از سوئیت آب‌گرم جزیره‌ی خصوصی بازدید نکنند. از پیاده‌روی، زیپ‌لاین و قایق‌رانی در رودخانه‌های جنگل‌های بارانی غافل نشوید. در یک سوئیت جکوزی‌دار در هتل تفریحی سان‌ایگناسیو دراز بکشید و از بلیز لذت ببرید!

 

4. سنت لوسیا:

به خاطر چندین پروژه‌ی زیرساختی، انتظار می‌رود تعداد اتاق‌های هتل‌های سنت لوسیا در چهار سال آینده تا ۲۰۰۰ اتاق افزایش یابد! پس قبل از اینکه پای ۱۹۹۹ زوج دیگر به این جزیره‌ی کارائیبی برسد، به اینجا بیایید و یک ماه‌عسل رؤیایی برای خود رقم بزنید؛ تفرج‌گاه و چشمه‌ی آب‌گرم رویالتون سنت لوسیا انتخاب بسیار مناسبی برای این کار است! این تفرج‌گاه که در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ افتتاح‌شده، برای همه‌ی رده‌های سنی مناسب است. بخش ویژه‌ی بزرگ‌سالان اینجا یک استخر انحصاری بزرگ با منظره‌ی ساحل دارد. اگر دنبال تفرج‌گاهی متفاوت می‌گردید، به سرنتی (آرامش) در خلیج نارگیل سری بزنید! یا چشمه‌ی آب گرم تفرج‌گاه ویلایی استون فیلد را امتحان کنید!

 

5. کاستاریکا:

کاستاریکا به‌عنوان یک مقصد گردشگری محبوب و پر از جنگل‌های بارانی است. اگر به محیط‌زیست علاقه دارید، به شبه‌جزیره‌ی ۱۴۰۰ هکتاری پاپاگایو بروید! در این شبه‌جزیره یک پروژه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری در حال بهره‌برداری ست؛ زیست‌بومی مخصوص طوطی‌های دم بلند! هتل معروف این منطقه با نام تفرج‌گاه چهارفصل کاستاریکا معروف است. در جای دیگر این شبه‌جزیره، تفرج‌گاه آنداز شبه‌جزیره‌ی پاپاگایو نیز با ویلای ساحلی کاملاً جدید خود آماده‌ی پذیرایی از شماست! در اینجا امکاناتی نظیر تخته‌های پاروزنی، کایاک، دوچرخه‌های ساحلی و جت اسکی‌ هم ارائه می‌شوند!

 

6. جزیره‌ی هاوایی:

جزیره‌ی هاوایی، جوان‌ترین و بزرگ‌ترین جزیره در زنجیره‌ی جزایر هاوایی است. به لطف تورهای آتش‌فشان‌گردی‌ و هلیکوپترهای پریدایس که بر فرازِ کیلااو، فعال‌ترین آتش‌فشان کره‌ی زمین پرواز می‌کنند، این جزیره شگفتی‌های زیادی برای کشف کردن دارد! پس از تجربه‌ی این همه هیجان، روی تخت وستین هونلی در تفرج‌گاه ساحلی وستین هاپوانا دراز بکشید و یا در گوشه‌ای دنج از مهمانسرای هیل اهو که در ارتفاع ۴۰۰۰ فوتی قرار دارد و فقط ۵ دقیقه از پارک ملی آتش‌فشان‌های هاوایی قرار دارد بنشینید و قهوه بنوشید!

 

vdvsvsdvs

7. سنت وینسنت و گل‌های میخک:

به لطف فرودگاه جدید سنت وینست، فرودگاه بین‌المللی آرگایل که در فوریه‌ی ۲۰۱۷ شروع به کار کرد، دیگر رفتن به ۳۲ جزیره‌ی بسیار شیک و زیبای سنت وینست و گل‌های میخک، بیش‌ازپیش راحت شده است. زوج‌هایی که برای ماه‌عسل به اینجا می‌آیند، عاشق کلوپ شن‌های صورتی کانوون خواهند شد. این تفرج‌گاه در پاییز ۲۰۱۶ شروع به کارکرده و مدیریت آن بر عهده‌ی چینی‌هاست. خوردن یک شام رمانتیک در رستوران‌های معروف تفرج‌گاه رمئو و ژولیت را هم اصلاً از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: 9 تا از بهترین مکان های دنیا برای یک سفر ماه‌عسل رؤیایی

8. جزیره‌ی پارادایس ناسو:

از تجربه‌های جدیدی چون تماشای دلفین‌ها در جزیره‌ی دلفین گرفته تا غذاهای متفاوتی نظیر سیپ سیپ و ماهی ژوزه آندرس دلایل متعددی برای گذراندن ماه‌عسل در جزیره‌ی پردایس ناسو وجود دارد. سفر رؤیاییتان در پارادایس ناسو می‌تواند با اقامت در یکی از هتل‌های سه‌گانه‌ی گرند هیات باها مار، اس ال اس باها مار یا رزوود باها مار تکمیل شود.

 

 

 

9. ایبیزا - اسپانیا:

جزیره‌ی ایبیزا با فعالیت شرکت از مزرعه تا میز غذا و افتتاح چند رستوران توسط این شرکت، به رؤیایی برای طرفداران غذا تبدیل‌شده است. رستوران ال‌پورتالون با منوی غذاهای لذیذ و خوش‌طعم واقع در شهر قدیمی را هم فراموش نکنید. رستوران آیوانا با غذاهای سالم، فصلی و تازه‌اش و منظره‌ی رو به دریای مدیترانه هم از دیگر گزینه‌های شماست! با اقامت در هتل نوبوی خلیج ایبیزا هم می‌توانید تم غذاهایتان را خودتان انتخاب کنید.

 

10. اورلاندو - فلوریدا:

برترین جاذبه‌ی گردشگری آمریکا قصد ندارد جایگاه خود را از دست بدهد! پاندورا یا همان دنیای آواتار، در می ۲۰۱۷ در دیزنی‌ورلد فعالیتش را شروع کرد. می‌توانید در مسیر پرواز سه‌بُعدی آواتار، پروانه بگیرید! پارک آبی جهانی خلیج آتش‌فشان هم همین‌جاست. در سال ۲۰۱۸ نیز دو هتل در اورلاندو افتتاح شدند، هتل بوتیک‌دار دلانی در نزدیکی مرکز دکتر فیلیپس و مرکز آموی، از اقامت در این هتل‌های لکس تازه‌تأسیس لذت ببرید!

 

11. کامبوج:

اکثر بازدیدکنندگان کامبوج، عاشق پارک باستان‌شناسی آنگور وات هستند؛ اما شگفتی دیگری هم برای کشف کردن وجود دارد! سامبور پری کوک، معبدی جنگلی است که قدمتش به قرن ۱۶ تا ۱۷ می‌رسد و در جولای سال ۲۰۱۷ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. پس از کشف زیبایی‌های فرهنگی، با خیال راحت در سیکس سنسزِ کوه کرابی، خوش بگذرانید! ۴۰ استخر با صدای پرنده‌های جنگلی نغمه‌خوان منتظر شماست.

 

12. ایسلند:

فرقی نمی‌کند تبلیغ برای بازاریابی یک شرکت اینترنتی باشد یا صحنه‌هایی از دنیایی دیگر که در سریال بازی تاج و تخت به تصویر کشیده شده‌اند! ایسلند همیشه خاص بوده و هست! ایسلند با لقب ملکه‌ی رقص اروپا، تنها ۳۳۴۰۰۰ ساکن دارد و ۱.۷۶ میلیون بازدیدکننده‌ی سالانه! اگر از این همه گردشگر متعجب شدید، یک جفت کُت زمستانی بخرید و سپس در تالاب آب‌گرم تنی به آب بزنید. این تالاب یک چشمه‌ی آب گرم زیرزمینی بسیار بزرگ است که با یک هتل ۶۲ اتاقه‌ی لوکس احاطه‌شده و رستوران معروفی با غذاهای خوشمزه دارد!

 

13. پاریس - فرانسه:

به‌جرئت می‌توان گفت که رمانتیک‌ترین شهر دنیا پاریس است! شهری که با سرعت راه پیشرفت را طی می‌کند. هتل دوکریلون یکی از هتل‌های رزوود در جولای سال ۲۰۱۷ بازگشایی شد، می‌توانید در این هتل مثل مردم محلی در یکی از ۱۲۴ اتاق و سوئیت این ملک که با اشیای آنتیک و هنری دکور شده اقامت کنید. تفرج‌گاه‌هایی هم در روستاهای اطراف پاریس با تم طبیعی دیزنی‌لند پاریس تعبیه‌شده‌اند، یک رستوران آلن دوکاس نیز در ایستگاه راه‌آهن گیر منت پارناس افتتاح‌شده است. از اقامتتان در رمانتیک‌ترین شهر دنیا لذت برید! به شما توصیه می‌کنیم قبل از برنامه‌ریزی برای سفر به پاریس صفحه تور اروپا گردی و همچنین صفحه تور ارزان قیمت کی سفر سری بزنید!

 

 

vdsvdsv

14. نیواورلینز - لیوزیانا:

هیچ جایی بهتر از نیو اورلینز برای از گذراندن ماه‌عسل نیست! این سال شهر در سال 2018 با پروژه‌های ساخت‌وساز بزرگی مثل تعمیر ۶ میلیون دلاری خیابان بوربون، سیصدسالگی خود را جشن گرفت. می‌توانید در رستوران بریکت غذای مدرن ساحلی میل کنید و کنار هم در مسیر مارکونی پارک شهر نیواورلینز قدم بزنید؛ یا در استخر روی پشت‌بام هتل نوپسی نیواورلینز در کنار هم یک نوشیدنی بنوشید. پس از تجربه‌ی جذابیت‌های شهر هلالی شکل ازمسیر دریا به سمت غروب آفتاب بروید.

 

15. لندن - انگلستان:

در سال ۲۰۱۷، شاخص برق جهانی، برای ششمین‌بار متوالی، لندن را جذاب‌ترین شهر دنیا در شب نامید. درحالی‌که در هتل چهارفصل لندن اقامت دارید، به تماشای مجسمه‌های نورپردازی شده و کاخ‌های مشهور شهر بپردازید. این هتل در می سال ۲۰۱۷ با تم دهه‌ی ۱۹۲۰ و یک چشمه‌ی آ‌ب‌گرم به سبک رومی افتتاح شد!

 

16. رم - ایتالیا:

رکورد تعداد بازدیدکنندگان رم در تابستان ۲۰۱۷ شکسته شد! این رشد به خاطر پروازهای جدید و ساخت‌وسازهای بسیار شیک هتل‌های رم بوده است. هتل ادین، به‌عنوان بخشی از مجموعه‌ی دورچستر و هتل آلف رم به‌عنوان بخشی از مجموعه‌ی کوریوی هیلتون، پس از نوسازی دوباره شروع به کارکرده‌اند. آمفی‌تئاتر مشهور رم را فراموش نکنید! سطوح چهارم و پنجم این آمفی‌تئاتر برای اولین بار در نوامبر ۲۰۱۷ به روی عموم مردم بازگشایی شدند. همه‌ی این‌ها دلایل خوبی برای گذراندن یک ماه‌عسل فراموش‌نشدنی در رم است!

 

ارسال نظر

آخرین اخبار