وب سایت «گردان سایبری خیبر» نوشت:

این روز ها عجیب ایران بوی زمان شاهنشاهی را میدهد ، خفقان اجباری ، محدودیت میدان ، گزینش بیگانه و ترجیح آن به بومی ، دورغ های رسانه ای ، سیاه نمایی ها اسطوره ای ، همه و همه روز به روز داغ و داغ تر سوپرایز هایی هستند ...

از توقیف ۹ دی تا مجوز BBC

این روز ها عجیب ایران بوی زمان شاهنشاهی را میدهد ، خفقان اجباری ، محدودیت میدان ، گزینش بیگانه و ترجیح آن به بومی ، دورغ های رسانه ای ، سیاه نمایی ها اسطوره ای ، همه و همه روز به روز داغ و داغ تر سوپرایز هایی هستند که از طرف دولت و دولت مردان حال کشورمان اعمال میشوند ! انتقاد اگر کنی هم سنگر اسرائیل هستی ، سکوت اگر بکنی عاقل و روشنفکر هستی اما در کنارش شرافتت را باید به حراج بگذاری !

چندی پیش یکی از هفته نامه های حقیقت گوی و صداقت نوشتار توقیف شد ، دلیل توقیفش را که جویا شدند آن را هفته نامه رامنتقد افراطی دانستند و بخاطر تیتر هایش که کاملا و واضحا و صادقا زده میشد محکوم به توقیف شد ، مگر نه اینکه بعضی آقایان اوایل کارشان ادعا میکردند که دولتی هستند که تحمل انتقاد را دارند ؟؟ تحمل حرف حق و گفتار حقیقت را دارند ؟ پس چه شد آن همه ادعا و شعار ؟ حتی تحمل شنیدن صدای یک هفته نامه منتقد را ندارند و بعد خود را انعطاف پذیر میدانند ، در دولت قبلی انتقاد میشد به منتقدین جایزه داده میشد در این دولت انتقاد که بشود یا باید دهان منتقد را به زور ببندند یا تهدید و توهین و تخریب … !

هفته نامه ۹ دی یکی از راستگو ترین و در عین حال دلسوز ترین هفته نامه های خبری بود که در عین ناباوری اکثر عموم بدست دولت مردان توقیف شد اما مثلا روزنامه هایی مثل اشراق و آفتاب که همه ی اخبارشان فقط توهین و تهمت و تخریب است حتی کوچکترین تذکری دریافت نکردند چرا ؟ چون از دولت چشم بسته و متعصبانه حمایت میکنند البته حق هم دارند …! سایت های خبریشان که دیگه فبها … ! این بود آن آزادی که آقایون ازش دم میزدند ؟ با این اوصاف خود را معتدل مینامیدن ؟

از توقیف ۹ دی تا مجوز BBC

توافقی که ازش دم میزنند همه عالم و آدم فهمیدن که چطو توافقی است ، اگر از نظر آنها این توافق خوب است پس چرا از منتقدین خود وحشت دارند و هر روز بیشتر از دیروز و به اجبار و زور و تهدید دهان منتقدین را می بندند ،آیا عدالت از دیدگاه آنان اینطور معنی میشود ؟اگر خیالشان از توافقی که کردند راحت است، اگر به خود اعتماد دارند پس این همه ترس و وحشت دلیلش چیست ؟

از یک طرف هفته نامه ۹ دی را توقیف میکنند چندی بعد به BBC مجوز گزارش و فعالیت میدهند ..!و این یعنی شاهکار قابل تقدیر دولت یازدهم ! به قول آقای رسایی : با حاکم بودن چنین روحیه ای در دولت آقای روحانی توقیف ۹ دی و اجازه فعالیت به BBC چیز عجیبی نیست ! بار اول نیست که اینطور دهان منتقدین را با زور و تهدید می بندند … !

پ.ن : این روزها حال و عمل بعضی ها بسیار جالب است معنی أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَماءُ بَیْنَهُمْ را برعکس عملیاتی میکنند!

پ.ن : بسیار خوشنود میشویم تا هم اکنون بعضی از این آقایون ما را بی سواد و اسرائیلی و منافق و جیب پر کن برچسب بزنند تا اینکه نسل آینده ما را بیشرف خطاب کند … ! نسل آینده حتما قضاوت خواهد کرد …

ارسال نظر

آخرین اخبار